Zapraszamy na webinar, podczas którego pokażemy nowość w platformie samoobsługi pracowniczej Beeoffice – automatyzację zaczytywania faktur kosztowych za pomocą funkcji OCR, wspieranej przez sztuczną inteligencję.
Nasz ekspert zaprezentuje, jak można oszczędzić czas Państwa pracowników, a także działów księgowości i administracji, dzięki pracy z BeeOffice i funkcji OCR. Na webinar zapraszamy firmy używające już BeeOffice, oraz wszystkich innych, zainteresowanych digitalizacją rozliczeń delegacji i wniosków zakupowych.
Podczas spotkania zobaczą Państwo:
- Jak działa automatyczne odczytywanie danych z faktur (np. daty, kwoty, dane kontrahentów) z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów AI do rozpoznawania tekstu
- Przykłady inteligentnego wprowadzania danych do odpowiednich pól w BeeOffice (np. we wnioskach zakupowych, w wydatkach związanych z delegacjami) bez konieczności ręcznego przepisywania
- Jak użytkownik może skorygować błąd w otrzymanej fakturze
Zapraszamy do rejestracji!