Zapraszamy na webinar "Zaawansowane rozwiązania analityczne Algolytics dla SAP". Dzięki współpracy z firmą Algolytics, przygotowaliśmy nową ofertę, skierowaną do organizacji przetwarzających duże zbiory danych. BCC rozszerzyło w ten sposób portfolio rozwiązań Business Intelligence o zaawansowane narzędzia do analityki predykcyjnej w obszarze marketingu i sprzedaży, CRM, zarządzania ryzykiem oraz optymalizacji windykacji.
Oprogramowanie Algolytics znacznie rozszerza możliwości przewidywania zachowań klientów, a także ułatwia dobór odpowiedniej strategii (marketingowej, sprzedażowej, windykacyjnej). Polecamy je klientom posiadającym duże zbiory informacji, w tym zwłaszcza organizacjom z sektora finansowego, telekomunikacyjnego czy Utilities. Rozwiązania Algolytics są pochodną wieloletnich doświadczeń z projektów obejmujących analizę predykcyjną oraz przetwarzanie dużych zbiorów danych o klientach. W tym roku, w ramach konkursu BIG DATA: Think Big CEE Congress, platforma Algolytics Algoline została okrzyknięta „Polską Innowacją 2015”.
Podczas webinara zaprezentujemy Państwu przegląd rozwiązań Algolytics, wraz z przykładami ich zastosowań:
- optymalizacja marketingu bezpośredniego – analiza, prognozowanie i optymalizacja akcji reklamowych i promocyjnych (www, e-mail, media społecznościowe, fora internetowe), dobór właściwego kanału komunikacji; zastosowania w bankowości, telekomunikacji i ubezpieczeniach;
- rekomendacje produktowe – dobór właściwej oferty, kanału oraz czasu komunikacji; zastosowania w bankowości, telekomunikacji, ubezpieczeniach, handlu detalicznym (e-commerce);
- ocena ryzyka kredytowego – zwiększenie sprzedaży bez zwiększania ryzyka niewypłacalności klientów – telekomunikacja, bankowość, handel detaliczny;
- windykacja należności – skuteczne odzyskiwanie należności dzięki priorytetyzacji, doborze właściwego kanału i czasu komunikacji oraz metod windykacji;
- standaryzacja i poprawa jakości danych – kluczowy czynnik odpowiedzialny za skuteczny kontakt z klientem;
- priorytetyzacja leadów – poświęcanie czasu i uwagi prospektom i klientom przynoszącym największy zysk;
- monetyzacja aplikacji mobilnych (w tym gier on-line)
- wykrywanie nadużyć – systemy antyfraudowe.
Pokażemy również możliwości i zalety integracji produktów Algolytics z produktami SAP, ze szczególnym uwzględnieniem SAP ERP, SAP CRM, SAP BW, rozwiązań branżowych SAP (SAP Banking, SAP for Utilities, etc), a także specyfiki najnowszych rozwiązań SAP – S4 HANA.
Webinar odbędzie się 28 września o godzinie 11.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tematyką usprawnień SAP.