Zapraszamy na webinar „Usprawnij pracę w gospodarce materiałowej dzięki SAP Fiori dla SAP ERP”.
SAP Fiori to lekkie i szybkie do wdrożenia aplikacje, pozwalające udostępnić funkcjonalność najczęściej wykorzystywanych transakcji SAP na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych przez przeglądarkę internetową. Dzięki SAP Fiori możliwy jest dostęp do systemów SAP za pośrednictwem bardzo intuicyjnego i ergonomicznego interfejsu, jako alternatywa dla SAP GUI.
Podczas webinara zaprezentujemy możliwości wykorzystania aplikacji SAP Fiori w obszarze gospodarki materiałowej w systemie SAP ERP, najważniejsze korzyści z ich wykorzystania oraz wymagania techniczne (dotyczące np. bazy danych oraz ewentualnej konieczności instalacji dodatkowych komponentów).
Przedstawimy Państwu 3 typy aplikacji SAP Fiori dla systemu SAP ERP:
- Aplikacje transakcyjne. Służą do wykonywania operacji zmieniających stan dokumentów w systemie oraz wyświetlenia danych w prosty, przyjazny sposób. Można tu wymienić aplikacje służące m.in. do:
- zatwierdzania zapotrzebowań, zamówień, kontraktów, arkuszy wprowadzania usługi, faktur;
- śledzenia zamówień;
- tworzenia zamówień na bazie zapotrzebowań (Order from Requisitions);
- przeglądania swoich dokumentów zaopatrzenia (My Purchasing Document Items).
- Fact-sheets. Służą do wyświetlania kluczowych informacji o obiektach i dokumentach takich jak: materiały, dostawcy, rekordy informacyjne, zapotrzebowania, zamówienia, kontrakty, dokumenty materiałowe, faktury, w oparciu o mechanizm pełno-tekstowego wyszukiwania informacji w systemie. Pokazują również powiązania do innych dokumentów.
- Aplikacje analityczne. Służą do obliczania kluczowych wskaźników wydajności (KPI) oraz ich wyświetlania w postaci wykresów lub tabel. Dostępne są różne wglądy do tworzenia aplikacji analitycznych, takie jak: wartość wycenionego zapasu dla określonej daty, ilość wycenionego zapasu dla określonej daty, zakres pokrycia na podstawie historycznych zużyć, rotacja na magazynie, oczekiwane versus realne użycie kontraktów.
Aplikacje SAP Fiori są nie tylko ładne i wygodne, ale mogą realnie usprawnić działanie firmy. Aplikacje transakcyjne wspierające zatwierdzanie dokumentów zaopatrzenia mogą znacząco usprawnić procesy akceptacji poprzez przekierowanie zadania akceptacji na smartfony, co może się spodobać kadrom zarządzającym. Aplikacje typu fact-sheets, w powiązaniu z możliwościami pełno-tekstowego wyszukiwania, mogą pomóc w szybszym odnajdywaniu niezbędnych informacji w systemie. W końcu aplikacje analityczne dają wgląd w to, jak sprawnie działa firma dzięki obliczaniu różnych kluczowych wskaźników wydajności (KPI).
Webinar rozpocznie się 28 listopada br. o godzinie 11.00. Serdecznie zapraszamy do rejestracji.