Pracownicy z pokolenia lat 80 i 90 (zwani popularnie milenialsami czy generacją Y) stanowią obecnie w wielu krajach 30% rynku pracy, a w 2020 roku będzie to 50%. Za kilka lat co drugi kandydat do pracy będzie przedstawicielem pokolenia Y. To ich wartości, przyzwyczajenia i podejście do pracy powinny być punktem odniesienia dla rozwoju narzędzi HR. SAP SuccessFactors zmienia się w odpowiedzi na nowe wyzwania, aby skutecznie wspierać menedżerów w zarządzaniu nową kadrą a samym pracownikom oferować doświadczenie, które ich zmotywuje i pozwoli utrzymać w organizacji.
Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy Państwu, w jaki sposób SAP SuccessFactors podąża za kluczowymi wymaganiami jakie przedstawiciele pokolenia Y stawiają pracodawcom, tj.:
- Menedżerowie powinni być mentorami;
- Praca ma być pasją;
- Większość młodych pracowników oczekuje szczegółowego instruktażu w pracy – nie wystarczy informacja „co” ma być zrobione, ale „jak” pracodawca oczekuje wykonania zadania;
- Pokolenie Y oczekuje ciągłej informacji zwrotnej – nie wystarczy już ocena okresowa, potrzebny jest stały coaching;
- Milenialsi chcą dzielić się ze współpracownikami swoimi wartościami i zainteresowaniami;
- Narzędzia HR powinny być podobne do aplikacji konsumenckich – łatwe w obsłudze, atrakcyjne wizualnie i dające możliwości wymiany informacji podobne do tych, które oferują media społecznościowe.
Skuteczność w zarządzaniu zasobami HR wynika obecnie w dużym stopniu od tego, czy firma będzie potrafiła umiejętnie zapewnić pracownikom pozytywne tzw. „employee experience”. To współcześnie jeden z kluczowych trendów HR, oznacza doświadczenie pracownika z punktu widzenia różnych aspektów organizacji, począwszy od rekrutacji, poprzez rozwój a kończąc na odejściu z firmy. Jak zapewnić pokoleniu Y pozytywne doświadczenie? Podczas webinara wskażemy jak SuccessFactors wspiera budowanie i utrzymanie pozytywnego „employee experience” poprzez:
- Rekrutację
- Onboarding
- Profil pracownika
- Coaching
- Offboarding.
Webinar odbędzie się 14 czerwca o godzinie 13.00. Zapraszamy do rejestracji.