Podczas prezentacji przedstawimy dwa gotowe rozwiązania z oferty SNP SAP Add-ons, przygotowane z myślą o usprawnieniu pracy w działach finansowych firm korzystających z systemu SAP.
Rozwiązania SNP SAP Add-ons tworzymy w oparciu o wieloletnie doświadczenia wdrożeniowe z pracy dla różnych klientów z Polski i zagranicy. Przygotowane w technologii SAP produkty można po zakupie dostosowywać i rozwijać w analogiczny sposób jak inne standardowe funkcjonalności SAP.
Podczas webinara zaprezentujemy Państwu następujące rozwiązania „z półki” – gotowe do działania po wgraniu transportów:
- SNP Business Partner Data Checker – umożliwia sprawdzanie poprawności danych kontrahentów w bazach KRS: danych adresowych, nazw firm z poziomu systemu SAP. Rozwiązanie umożliwia dostęp do usługi sprawdzania danych kontrahentów wg numeru identyfikacji podatkowej (NIP/VAT-UE), automatyzuje proces sprawdzania poprawności danych kontrahentów w systemie SAP, porównując je z danymi REGON / VIES.
- SNP NIP Checker – umożliwia weryfikację aktywności numerów NIP kontrahentów w bazach Ministerstwa Finansów i bazach UE, bezpośrednio z poziomu systemu SAP. Celem weryfikacji jest uniknięcie rejestracji w systemie SAP dokumentów z niepoprawnym numerem NIP kontrahenta, a także wykrycie kontrahentów nieaktywnych lub zwolnionych z VAT. Dotychczas należało numer NIP sprawdzić ręcznie w systemie Ministerstwa Finansów lub w bazach UE.
Webinar odbędzie się 24 lipca o godzinie 11.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tematyką usprawnień SAP.