SNP E-Time to rozwiązanie autorskie SNP – zintegrowana z SAP HR i SAP SuccessFactors aplikacja internetowa pozwalająca kierownikom automatycznie planować czas podległych im pracowników, zgodnie z Kodeksem Pracy. Daje ona kierownikom nowe, komfortowe narzędzie planowania i rozliczania czasu pracowników, zintegrowane w czasie rzeczywistym z innymi obszarami SAP HR (m.in. lista płac, plan urlopów).
Aplikacja może być pomocna wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba zarządzania czasem pracy dużej grupy pracowników (np. zakłady produkcyjne, sieci supermarketów, call centers, shared service centers), tworzy się plany pracy. Pozwala w jednym miejscu zgromadzić wszystkie dane, związane z planowaniem czasu pracy.
Dzięki SNP E-Time, kierownicy liniowi są w stanie bez dodatkowej pracochłonności dostarczyć do SAP HR wszystkie dane potrzebne do zaplanowania, a docelowo i do rozliczenia czasu pracy. Korzyści to m.in.:
- zmniejszenie czasu poświęcanego przez kierowników na planowanie poprzez automatyczne planowanie grafików
- lepsza kontrola kierowników nad pracą podległego im zespołu
- zapewnienie zgodności z przepisami prawymi, m.in. uregulowaniami Kodeksu Pracy
- zmniejszenie obciążenia działu HR
- zwiększenie satysfakcji pracowników
- w przypadku wykorzystania danych do rozliczenia czasu pracy – eliminacja opóźnień i błędów w przygotowywaniu listy płac
Rozwiązanie zostało przygotowane w technologii SAP UI5 na platformie SAP Hana Cloud. Można je dostosować do specyfiki danego przedsiębiorstwa, można też je łatwo rozbudować o dodatkowe funkcje, np. wprowadzanie danych o zrealizowanych nadgodzinach i godzinach do odbioru, bilansowanie nadgodzin.
Webinar odbędzie się 26 kwietnia o godzinie 11.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tematyką usprawnienia pracy z SAP.