Jak rozwiązać problem, zanim jeszcze się pojawi? To możliwe dzięki Situation Handling w SAP S/4HANA, czyli funkcjonalności, która w odpowiednim momencie zwraca uwagę użytkowników na wyjątkowe sytuacje, czy też krytyczne kwestie w procesach biznesowych. Dzięki temu łatwo podejmują proaktywne działania i decyzje, ponieważ wraz z powiadomieniem otrzymują wszystkie ważne informacje kontekstowe, proponowane rozwiązania, a nawet odnośniki do odpowiednich informacji i obiektów w aplikacji.
Zapraszamy na webinar, podczas którego nasza ekspertka przedstawi scenariusze wykorzystywania Situation Handling w SAP S/4HANA Public Cloud i Private Cloud oraz korzyści zarówno po stronie użytkownika, jak i biznesu. Inteligentne wsparcie Situation Handling w SAP S/4HANA korzysta ze wstępnie skonfigurowanych sytuacji, które rozwija się przez uczenie maszynowe i wbudowanie w procesy własnych rozwiązań i konfiguracji. Wszyscy zyskują:
- Użytkownicy podejmują właściwe decyzje i natychmiastowe działania, a ich praca staje się wydajniejsza i bezpieczniejsza
- Ważne kwestie są rozwiązywane na czas, a procesy biznesowe – usprawnione i zautomatyzowane
- Analiza obsługi sytuacji dostarcza danych do kolejnych automatyzacji i usprawnień