Serwis aplikacyjny SAP to realizowana przez Centrum Outsourcingowe SNP usługa zdalnej pomocy użytkownikom SAP w trakcie korzystania przez nich z systemu. Wsparcie obejmuje kilkadziesiąt różnych czynności, w których konsultanci serwisowi SNP mogą pomagać czy też wyręczyć pracowników klienta. Usługa jest świadczona przez dedykowane zespoły konsultantów serwisowych, w oparciu zapisy SLA zawierające gwarantowane czasy reakcji i dostarczenia rozwiązań. Oznacza to m.in.:
- sprawniejszą, bardziej wydajną i komfortową pracę użytkowników
- koncentrację użytkowników na podstawowych obowiązkach (zamiast – na rozwiązywaniu problemów z pracą z systemem)
- lepsze dostosowanie systemu do zmieniających się potrzeb (dzięki ścieżce szybkiego rozwoju drobnych funkcjonalności w ramach umowy serwisowej)
- lepsze wykorzystanie potencjału posiadanych rozwiązań SAP
Webinar będzie prowadzony przez Michała Adamczewskiego, Wicedyrektora SNP Poland ds. Serwisu Aplikacyjnego SAP. Będzie to więc unikalna okazja do oceny, na ile serwis aplikacyjny może przynieść Państwa organizacji konkretne korzyści. Będą mogli Państwo również zapoznać się ze zbiorem dobrych praktyk działania profesjonalnej organizacji serwisowej, pracującej codziennie dla kilkudziesięciu klientów korzystających z SAP. Mamy nadzieję, że dzięki temu zachęcimy Państwa do dalszej rozmowy z nami – naszym celem jest wspólne „skrojenie na miarę” usługi serwisu aplikacyjnego w zakresie oczekiwanym przez Państwa.
Zagadnienia, które poruszymy podczas webinara:
- Czy moja organizacja potrzebuje wsparcia aplikacyjnego?
- Przykłady głównych obszarów generujących problemy w codziennej pracy z systemem.
- Dlaczego warto korzystać z zewnętrznego dostawcy serwisu aplikacyjnego?
- Dobre praktyki w pracy organizacji serwisowych.
Webinar odbędzie się 21 marca o godzinie 13.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tematyką usprawnienia pracy z SAP.