BeeOffice Service Desk porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych (zgłoszenie, przypisanie osoby odpowiedzialnej, powiadomienia o zmianie statusu zgłoszenia itd.). Podczas webinaru zostaną przedstawione różne sposoby wykorzystania modułu Service Desk w BeeOffice (wnioski HR, zgłoszenia IT, administracyjne, serwisowe…). Dzięki dużej elastyczności aplikacji nasz Service Desk można wdrożyć jednocześnie dla kilku działów obsługujących zgłoszenia.
Na webinarze będą mieć Państwo także okazję zapoznania się z Service Deskiem jako kanałem przyjmowania zleceń od klienta zewnętrznego. Prześledzimy historię przepływu informacji między grupami obsługi zgłoszeń oraz zaprezentujemy, jak w prosty sposób kontrolować czas prac nad każdym zgłoszeniem. Przedstawimy nasz system ticketowy z perspektyw różnych użytkowników (zgłaszający problem; specjalista zespołu service desk; specjalista obsługujący zgłoszenie; manager zespołu obsługującego zgłoszenia).
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi, przejrzystymi i prostymi metodami komunikacji w organizacji.