W ramach BCC DemoRoom zapraszamy Państwa na webinar “SAP SuccessFactors – miękki HR w chmurze".
SAP SuccessFactors to innowacyjne, dostępne w modelu chmury narzędzia wspierające rozwój kapitału ludzkiego (tzw. „miękki” HR,), a także zaawansowane rozwiązania do monitorowania i raportowania procesów i danych HR.
Rozwiązania SuccessFactors są dostępne w systemie abonamentowym, bez konieczności inwestowania w infrastrukturę IT. Dzięki gotowym wzorcom można w stosunkowo krótkim czasie wypracować optymalne i w pełni skalowalne rozwiązanie, dopasowane do potrzeb przedsiębiorstwa. Narzędzia SuccessFactors są dostępne również na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie można zintegrować z centralnymi systemami HR, np. SAP HR.
Rozwiązania SAP SuccessFactors to więc propozycja dla firm, które poszukują sprawdzonych aplikacji wspierających rozwój pracowników, gotowych do szybkiego uruchomienia i dostępnych w modelu subskrypcji – niezależnie od używanych w firmie systemów ERP i/lub HR.
Podczas webinara zaprezentujemy Państwu skrótowy przegląd funkcjonalności dostępnych w SuccessFactors, w tym:
- Employee Central – centralna baza pracownicza , zawierająca podstawowe informacje osobowe i organizacyjne o pracownikach, z których czerpią pozostałe aplikacje. Dostępna poprzez intuicyjny i atrakcyjny portal zarówno dla pracowników, menedżerów jak i administratorów.
- Wynagrodzenia (Compensation) – wspiera menedżerów w zarządzaniu wynagrodzeniami poprzez m.in.: budowanie planów, budżetowanie, kalibracja, wiązanie zmiennych składników wynagrodzeń z wynikami ocen
- Zarządzanie celami i efektywnością (Performance & Goals) – pomaga w przełożeniu celów organizacji na wymierne cele dla pracowników. Rozwiązanie wspiera najbardziej popularne procesy jak oceny 360, czy kaskadowanie celów strategicznych w dół organizacji.
- Sukcesje i rozwój (Succession & Development) – umożliwia przygotowanie się do sytuacji, w której potrzebni są następcy na kluczowe stanowiska, wspiera planowanie karier, niwelowanie luk kompetencyjnych, zarządzanie talentami (wyszukiwanie pracowników w oparciu o kompetencje, macierz potencjału do wyników).
- Planowanie siły roboczej (Workforce Planning) – narzędzia do długoterminowego planowania wielkości zatrudnienia w różnych wariantach, szacowania kosztów i określania potrzeb kompetencyjnych przedsiębiorstwa w przyszłości.
- Analityka kadrowa (Wokforce Analytics) – ponad tysiąc zdefiniowanych raportów i kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Rozwiązanie to dzięki zintegrowaniu z pozostałymi modułami i możliwością tworzenia raportów Ad hoc jest kompleksowym narzędziem do raportowania.
- Jam – to platforma służąca do wymiany wiedzy i utrzymywania kontaktu z członkami organizacji. Pracownicy mogą umieszczać w niej dokumenty, filmy, instruktarze. Zakładać grupy zainteresowania i informować się nawzajem o nadchodzących zmianach.
- Rekrutacja (Recruting Execution) – pomaga znaleźć i zaciekawić potencjalnych kandydatów do pracy. Wysoce konfigurowalne strony kariery, integracja z portalami społecznościowymi, wsparcie kodów QR to narzędzia, które pozwalają osiągnąć ten cel.
- Zarządzanie szkoleniami (Learning) – moduł do zarządzani szkoleniami dostępny dla wszystkich pracowników w organizacji. Pomaga zarządzać szkoleniami z instruktorem, elektronicznymi i mieszanymi oraz tworzyć materiały edukacyjne.
Webinar odbędzie się 25 lutego 2016 o godzinie 11.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tematyką usprawnień SAP.