Zapraszamy na kolejny webinar o możliwościach digitalizacji procesów dzięki platformie BeeOffice. Tym razem przyjrzymy się bliżej kontroli nad zakupami i wydatkami pozadelegacyjnymi pracowników.
Moduł Zapotrzebowań pozwala na pełną obsługę procesu składania wniosków zakupowych i akceptacji wydatków oraz końcowe rozliczenie faktury.
Podczas webinaru prześledzimy całą ścieżkę wniosku wraz z możliwymi modyfikacjami. Jeśli chciałbyś kontrolować i w łatwy sposób raportować wydatki:
- serwisantów (np. zakup narzędzi, materiałów eksploatacyjnych),
- administracji (np. wnioski zakupowe na zakup materiałów i wyposażenia biurowego),
- działu HR (np. zapotrzebowania na rekrutacje, opłaty za dostęp do Linkedina, portali rekrutacyjnych, ogłoszeń),
- oraz wielu innych jednostek organizacyjnych w twojej firmie,
serdecznie zapraszamy do rejestracji.
BeeOffice digitalizuje, usprawnia i przyspiesza obsługę: planowania i rozliczania czasu pracy, wniosków urlopowych i innych spraw pracowniczych; rozliczania delegacji; zgłoszeń serwisowych i wielu innych spraw między pracownikami, managerami, działami HR i in.