Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy najnowszą funkcję dostępną w platformie samoobsługi pracowniczej BeeOffice – wykorzystanie chatbota, opartego na zaawansowanej sztucznej inteligencji GPT.
Nasz ekspert pokaże, jak mogą Państwo ułatwić codzienną pracę i przepływ informacji w firmie, dzięki wykorzystaniu BeeOffice z chatbotem. Na sesję zapraszamy zarówno firmy pracujące już na BeeOffice, oraz wszystkich zainteresowanych usprawnieniami w tym obszarze.
Podczas sesji zobaczą Państwo:
- Jak chatbot wspiera użytkowników BeeOffice, odpowiadając na ich pytania dotyczące danych dostępnych na platformie (np. sprawdzenie stanu wykorzystania urlopu, statusu wniosku o delegację, danych kontaktowych współpracowników)
- Przykłady wygodnego wprowadzania danych z poziomu chatbota (np. składanie wniosku o nadgodziny/pracę zdalną/urlop, zapytanie do przełożonego o zgodę na wyjazd służbowy)
Uruchamiając najnowszą funkcję chata GPT w BeeOffice, ułatwicie Państwo życie użytkowników, a także odciążycie zaangażowane w obsługę spraw działy HR, finansów czy IT.
Sztuczna inteligencja GPT to zaawansowana technologia, która wykorzystuje język naturalny do generowania odpowiedzi. Jest w stanie rozumieć kontekst wypowiedzi, co sprawia, że interakcja z chatem jest płynna i intuicyjna. Dzięki ciągłemu uczeniu się, system będzie nieustannie doskonalił swoje odpowiedzi, oferując coraz wyższy poziom wsparcia dla użytkowników BeeOffice.
Zapraszamy do rejestracji!