Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy nowość w platformie samoobsługi pracowniczej BeeOffice – automatyzację rozliczeń wydatków służbowych opłaconych kartami płatniczymi.
Dzięki integracji BeeOffice z kartami płatniczymi operatorów bankowych, proces rozliczania wydatków opłacanych kartami płatniczymi stał się szybszy, bardziej przejrzysty i w pełni zintegrowany z kluczowymi funkcjami systemu do zarządzania delegacjami i zapotrzebowaniami.
Podczas webinara nasza ekspertka zaprezentuje jak działa automatyczne przypisywanie wydatków, dokonanych za pomocą kart płatniczych do konkretnych delegacji lub zapotrzebowań zgłoszonych w BeeOffice na przykładzie karty Revolut. Każda transakcja jest natychmiast synchronizowana z systemem, co pozwala na szybkie powiązanie kosztu z odpowiednim zadaniem, projektem czy wyjazdem służbowym. Integracja taka jest możliwa z dowolnym operatorem kart płatniczych.
Dzięki temu pracownicy mogą w pełni skoncentrować się na swoich obowiązkach, zamiast tracić czas na ręczne wprowadzanie szczegółów wydatków czy dostarczanie papierowych dokumentów. Wszystkie dane są dostępne w jednym miejscu, co czyni proces rozliczania wydatków prostym i bezproblemowym.
Zapraszamy do rejestracji!