Firmy, które przed 1 marca były przygotowane do pracy zdalnej, radzą sobie w czasie kryzysu zdecydowanie lepiej niż pozostałe..
Webinar “Nikogo nie ma w biurze a wszystko działa" poświęcony jest możliwości zdalnego zarządzania firmą i zespołem w oparciu o rozwiązanie SNP BeeOffice.
Pośród wielu modułów BeeOffice, które od wielu już lat usprawniają pracę naszych klientów znajduje się grupa funkcjonalności ściśle związana z ewidencją i organizacją czasu pracy pracowników:
• planowanie, rejestracja i rozliczanie czasu pracy
• zarządzanie pracą zdalną
• definiowanie harmonogramów i rozliczanie odchyleń od nich
• rejestracja nieobecności, z podziałem na rodzaje, np. opieka, chorobowe
• ewidencja godzin postojowych
• zarządzanie planem urlopów oraz bieżącymi i zaległymi urlopami
Ponadto BeeOffice umożliwia dowolne zestawianie i raportowanie wprowadzonych danych, a także ich eksport do innych systemów (np. HR, FI itp.).
Zapraszamy do rejestracji