Jak zapewnić wysoką jakość danych adresowych w systemach CRM i bazach danych | All for One Poland

Jak zapewnić wysoką jakość danych adresowych w systemach CRM i bazach danych

25/04/2017

Termin już minął!

Zapraszamy do obejrzenia nagrania

Zapraszamy na kolejny webinar przygotowany w ramach współpracy BCC z firmą Algolytics: „Jak zapewnić wysoką jakość danych adresowych w systemach CRM i bazach danych”.

Skuteczność podejmowanych decyzji biznesowych w dużej mierze uzależniona jest od jakości danych, na których pracujemy, w tym danych teleadresowych naszych klientów/kontrahentów. Typowe błędy w bazach teleadresowych to:

  • Duplikacja – powielanie tej samej informacji w bazie danych, np. ta sama osoba może występować w systemie wielokrotnie.
  • Dezaktualizacja – każdego roku wiele osób zmienia swój stan cywilny, nazwisko, miejsce zamieszkania czy pracy, stanowisko itd. Po pewnym czasie, część informacji w bazach danych klientów/kontrahentów staje się po prostu nieaktualna.
  • Braki w danych – z tą sytuacją mamy do czynienia, gdy baza danych jest niekompletna. Przykładowo, wpisana jest ulica i miasto, ale brakuje kodu pocztowego.
  • Różne formaty danych – jeżeli w Twojej firmie nie ma zasad, jakimi należy się kierować, wprowadzając dane do systemu, może się okazać, że ta sama informacja będzie zapisana na kilka różnych sposobów. Przykładowo: „Warszawa”, „Wa-wa”, „W-wa”, „warszawa”.
  • Zafałszowanie informacji – jest to intencjonalnie podawanie błędnych danych, np. nieistniejących ulic czy numerów telefonów.
  • Tzw. "literówki" – przy ręcznym wprowadzaniu danych nie da się uniknąć błędów w zapisie danych.

Błędne, nieaktualne lub niepełne dane o klientach mogą mieć negatywne konsekwencje dla prowadzonej działalności, takie jak:

  • utrata klienta (np. w wyniku niedoręczenia przesyłki lub dublowania działań windykacyjnych do tego samego klienta),
  • dodatkowe koszty (np. zwroty paczek),
  • utracone możliwości sprzedażowe (np. w wyniku zmniejszonej efektywności kampanii marketingowych),
  • nieefektywność pracy (np. brak możliwości szybkiego kontaktu w wyniku braku numeru telefonu w bazie).

Podczas webinara ekspert z Algolytics zaprezentuje dataquality.pl – rozwiązanie w chmurze, umożliwiające automatyczne czyszczenie danych adresowych klientów / kontrahentów w kilku prostych krokach.

Aplikacja dataquality.pl umożliwia:

  • standaryzację – ujednolicanie zapisu danych adresowych (np. likwidacja literówek nazwach miejscowości, zamiana wielu różnych wystąpień tego samego rekordu – jednym),
  • weryfikację – sprawdzanie poprawności danych (m.in. numerów NIP i PESEL, formatów telefonów itd.),
  • geokodowanie – Przypisywanie do informacji o lokalizacji (np. do adresów) współrzędnych geograficznych,
  • wzbogacanie danych adresowych – uzupełnianie danych o brakujące lub dodatkowe informacje (np. dopisanie brakujących kodów pocztowych).

Narzędzie czyści dane w kilku prostych krokach:

  • Wysyłanie pliku (CSV) na bezpieczny serwer,
  • Wybór rodzaju operacji na danych, który chcemy wykonać,
  • Pobranie gotowego pliku z wyczyszczonymi danymi.

Webinar odbędzie się 25 kwietnia o godzinie 11.00. Zapraszamy do rejestracji oraz do przekazania naszego zaproszenia również innym osobom z Państwa firm, które mogą być zainteresowane tą tematyką.

25/04/2017

Termin już minął!

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.