Zapraszamy na kolejny webinar poświęcony automatyzacji. Poznaj strategie RPA, które pomagają zaoszczędzić czas i pieniądze oraz uwolnić pracowników od rutynowych zadań.
Wspólnie z naszym klientem – Raiffeisen Bank International Oddział w Polsce (RBI) opowiemy o tym, jak odciążenie pracowników z wykonywania żmudnych czynności związanych z przenoszeniem danych kadrowo-płacowych pomiędzy systemami przełożyło się na korzyści dla firmy i wzrost zadowolenia w zespole.
Do udziału w webinarze zaprosiliśmy Panią Aleksandrę Osikowską, Dyrektor Biura HR RBI, która opowie Państwu jak wyglądała synchronizacja danych pomiędzy systemami przed projektem, skąd wziął się pomysł na wykorzystanie botów, jak przebiegał projekt oraz jakie korzyści udało się osiągnąć dzięki robotyzacji. Ekspertka All for One z kolei przybliży Państwu szczegóły techniczne rozwiązań, które zostały wykorzystane w tym projekcie.
RBI od lat konsekwentnie realizuje strategię HR zakładającą maksymalne odciążanie pracowników z zadań typowo administracyjnych i tworzenia warunków umożliwiających zespołowi skupienie się na bardziej kreatywnych działaniach, przynoszących przewagę konkurencyjną. Jednym z pierwszych kroków w tym procesie było przekazanie obsługi procesów kadrowo-płacowych do All for One Poland, następnie digitalizacja procesów HR z wykorzystaniem platformy samoobsługi pracowniczej BeeOffice.
Najnowszym osiągnięciem w dalszym odciążaniu pracowników z wykonywania powtarzalnych i czasochłonnych czynności jest projekt omawiany podczas niniejszego webinara – przejęcie przez boty synchronizacji wybranych danych kadrowo-płacowych pomiędzy systemami BeeOffice oraz R2Płatnik. Automatyzacja objęła migrację wniosków czasu pracy – nadgodzin, harmonogramów dla zmianowego systemu pracy oraz limitów urlopowych. W każdym miesiącu pracownik odpowiedzialny za synchronizację danych przenosił ok 350 wniosków czasu pracy oraz ok 54 limity urlopowe. Te zadania zostały przejęte przez boty co pozwoliło odciążyć pracowników oraz zniwelować ryzyko wprowadzenia błędnych danych. Firma uniknęła obarczenia pracowników migracją harmonogramów dla zmianowego systemu pracy powierzając to zadanie botowi.
Najważniejsze korzyści osiągnięte dzięki robotyzacji:
- Eliminacja błędów (szczególnie istotne w procesie naliczania płac)
- Oszczędność czasu
- Odciążenie pracowników
- Możliwość migracji danych w dowolnym czasie oraz ciągłego monitorowania procesu migracji.
Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce świadczy usługi związane z portfelem przeniesionym z działalności byłego Raiffeisen Bank Polska S.A. po sprzedaży jego podstawowej działalności bankowej do Banku BGŻ BNP Paribas S.A. zgodnie z umową zawartą w listopadzie 2018 r., pełni funkcję depozytariusza i likwidatora dla wybranych funduszy inwestycyjnych zamkniętych w likwidacji. W skład polskiego oddziału RBI wchodzi platforma Raiffeisen Tech, łącząca talenty IT z różnych krajów. Składa się z Tech Hub w Polsce oraz Tech Hub w Rumunii i Kosowie, a wszystkie Huby obsługują Raiffeisen Bank International AG. Polski oddział RBI zatrudnia obecnie około 400 pracowników.