W ramach BCC Webinars zapraszamy Państwa na webinar „BeeOffice Service Desk – szybki i wygodny sposób na obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych”.
BeeOffice Service Desk to rozwiązanie, które w prosty sposób porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia informatyczne, administracyjne, serwisowe…).
Podczas webinara w praktyczny sposób pokażemy możliwości modułu Service Desk w BeeOffice:
- Zgłaszanie problemów i zapytań (wraz z opisem i załącznikami)
- Przydzielanie osób odpowiedzialnych
- Podgląd statusu sprawy online
- Powiadomienia o zmianie statusu sprawy
- Ocena satysfakcji z obsługi zgłoszenia
- Raportowanie (czasy reakcji i obsługi zgłoszeń, poziom satysfakcji)
Więcej informacji na temat rozwiązania BeeOffice Service Desk można znaleźć tutaj.
Serdecznie zapraszamy do udziału. Webinar rozpocznie się 20 marca o godzinie 13.00 i potrwa ok. 15 minut.