W ramach cyklu BCC DemoRoom zapraszamy Państwa na webinar "BeeOffice Service Desk – porządek, prostota i satysfakcja pracowników”.
W każdej organizacji pracownicy zgłaszają problemy i prośby do zespołów informatycznych czy administracyjnych. Zacięła się drukarka, nie działa telefon, w łazience zepsuł się kran. Zgłoszenia dokonywane są różnymi drogami – telefonicznie, mailowo, ustnie… Często nie wiadomo, czy i kto zajął się problemem i na jakim etapie jest sprawa.
Czy wiesz, że 100-osobowy zespół pracowników biurowych generuje w miesiącu ok. 250 zgłoszeń i problemów informatycznych i administracyjnych?
BeeOffice Service Desk to rozwiązanie, które w prosty sposób porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia informatyczne, administracyjne, serwisowe…).
Możliwości modułu Service Desk w BeeOffice:
- Zgłaszanie problemów i zapytań (wraz z opisem i załącznikami)
- Przydzielanie osób odpowiedzialnych
- Podgląd statusu sprawy online
- Powiadomienia o zmianie statusu sprawy
- Ocena satysfakcji z obsługi zgłoszenia
- Raportowanie (czasy reakcji i obsługi zgłoszeń, poziom satysfakcji)
Zobacz także: BeeOffice Service Desk platformą obsługi serwisowej klientów Grupy BCC – od Polski do Argentyny
Zachęcamy do rejestracji!