Praca zdalna lub hybrydowa jeszcze 2 lata temu były w organizacjach rzadkością. Wszystko zmieniło się podczas pandemii Covid-19. Przymusowe przejście na pracę zdalną dało możliwość sprawdzenia tego modelu na całej organizacji. Dzięki temu wiele firm, które do tej pory nie wyobrażało sobie możliwości świadczenia pracy poza biurem, mogło się przekonać o zaletach takiego rozwiązania.
Wiele firm postanowiło na nowo zaprojektować swoje procesy, żeby dostosować się do tak nagle zmienionej rzeczywistości. Pojawiły się nowe oczekiwania wobec platform obsługujących procesy HR. I właśnie dlatego chcielibyśmy Państwu przedstawić rozwiązanie zaprojektowane przez Zespół BeeOffice All for One mające na celu pełną obsługę tych procesów.
Na webinarze przedstawimy Państwu:
- Wnioski o pracę zdalną – wystawienie wniosku i skierowanie go do przełożonego do akceptacji, nakładanie limitów pracy zdalnej, wyświetlanie w Terminarzu planu pracy, możliwości raportowania
- Rejestracja czasu pracy – rejestracja czasu na projekty, zadania lub rejestrowanie całodziennego czasu pracy, różne możliwości rejestracji w zależności od stanowiska czy działu firmy, akceptacja czasu pracy przez przełożonego, raportowanie czasu pracy
- Rezerwacja biurek – planowanie pobytu w biurze, nałożenie limitów na pobyty w biurze, rezerwacja miejsc parkingowych, graficzne przedstawienie planu biura
- Service Desk – platforma komunikacyjna do w pełni zdalnej obsługi pracownika, obsługa HR i IT w jednym miejscu.
Serdecznie zapraszamy!