Od 1995 roku (do 2017 – jako BCC) wsparliśmy setki podmiotów w Polsce i za granicą, dostarczając im usługi i rozwiązania IT.
projektów
firm i instytucji
krajów, w których wspieraliśmy projekty
aktywnych umów serwisowych i outsourcingowych
Case Studies
Nasi klienci o nas
Bardzo wysoko oceniliśmy kompetencje konsultantów All for One Poland w polskim projekcie. Dobrze poznali nasz biznes oraz template systemu, dlatego uznaliśmy, że warto wykorzystać ich doświadczenie w kolejnym kraju. W niektórych obszarach rolloutu w Czechach pracownicy All for One Poland pełnią obecnie role konsultantów wiodących. To odciąża nasz zespół, który może w tym samym czasie prowadzić projekty w Skandynawii
Od partnera wdrożeniowego oczekiwaliśmy dużego doświadczenia w rolloutach SAP. Ważna była dla nas znajomość zarówno uwarunkowań związanych z utrzymaniem i rozwojem systemów w międzynarodowej organizacji, jak i specyfiki lokalnej SAP. Dlatego postawiliśmy na All for One Poland
Chcemy koncentrować się na rozpoznawaniu potrzeb biznesu i ich zaspokajaniu poprzez implementację nowych technologii lub rozwoju istniejących, dlatego odpowiedzialność za ciągłość pracy i optymalizację SAP przekazaliśmy do All for One Poland
Od wielu lat korzystamy z serwisu aplikacyjnego SAP, świadczonego dla nas przez All for One Poland. Jest to dla nas duże wsparcie, ponieważ zawsze możemy liczyć na pomoc doświadczonych konsultantów
Dzięki outsourcingowi robimy to, w czym jesteśmy najlepsi. Kompleksowy outsourcing SAP to dla nas rozwiązanie najkorzystniejsze z ekonomicznego punktu widzenia. W ramach stałej opłaty korzystamy z wydajnej platformy sprzętowej i wiedzy technicznych i aplikacyjnych specjalistów All for One Poland (BCC). W obszarze SAP nie musimy inwestować we własną infrastrukturę IT i ponosić kosztów utrzymywania i rozwoju kompetencji. Znacznie łatwiej planować racjonalnie koszty IT, mając stałą miesięczną opłatę za ściśle zdefiniowany zakres usług. Nie ponosimy ryzyka przeinwestowania czy niedoinwestowania
Mamy gwarancję ciągłości działania i wysokiej dostępności, którą zapewniają standardy pracy All for One Poland (BCC). Kontrakt SLA gwarantuje nam też elastyczność i skalowalność infrastruktury sprzętowej, co jest bardzo ważne w firmie, która w najbliższych latach planuje wzrost