Od 1995 roku (do 2017 – jako BCC) wsparliśmy setki podmiotów w Polsce i za granicą, dostarczając im usługi i rozwiązania IT.
projektów
firm i instytucji
krajów, w których wspieraliśmy projekty
aktywnych umów serwisowych i outsourcingowych
Case Studies
Nasi klienci o nas
Przy wyborze partnera braliśmy pod uwagę firmy z całej Europy. Teraz zyskaliśmy gwarancję wysokiej dostępności i bezpieczeństwa naszych systemów. Równocześnie szybki czas reakcji na zgłoszenie i elastyczne podejście wychodzą naprzeciw naszym oczekiwaniom
Bardzo cenię sobie naszą współpracę – mam pewność, że najbardziej krytyczny system z punktu widzenia funkcjonowania firmy, jakim jest SAP, jest odpowiednio serwisowany i rozwijany. Korzyść to też stałe przewidywalne koszty utrzymania systemu – jednolita stawka serwisowa daje komfort planowania budżetu wsparcia
Mamy zapewniony komplet usług związanych z utrzymaniem systemów SAP – hosting, administrację oraz serwis polegający na zdalnym wsparciu użytkowników SAP. Z jednej ręki otrzymujemy kompleksową usługę z precyzyjnie określonymi warunkami SLA
Doświadczenie firmy w zarządzaniu korporacyjnymi projektami SAP oraz know-how konsultantów pozwoliły uruchomić rozwiązanie wszechstronnie wspierające kadrę zarządzającą Antalis we wszystkich krajach objętych wdrożeniem
My prostu zgłaszamy problem, a ich Service Desk zajmuje się jego rejestracją i dalszą dystrybucją
Wybraliśmy ich ze względu na duży, kompetentny zespół konsultantów oraz bogate doświadczenia w projektach SAP związanych z fuzjami i przejęciami. A także z uwagi na kompletną ofertę utrzymania SAP, od serwisu aplikacyjnego dla użytkowników, po hosting i administrację