Klienci są dziś lepiej poinformowani i bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Wchodząc w interakcję z firmami, oczekują najwyższego poziomu trafności i szybkich reakcji. Tylko spełniając te oczekiwania, możesz przyciągnąć klientów i związać ich z twoją marką na dłużej. Niedobór wykwalifikowanych pracowników prawie nikogo nie omija, a budżety stają się coraz bardziej napięte. Menedżerowie i pracownicy działów sprzedaży potrzebują systemu, który zapewni im kompleksowe wsparcie, a także satysfakcjonujące doświadczenie. Cel: dokładne planowanie działań i skrócenie cykli sprzedażowych.
Wyzwania sprzedażowe a SAP Intelligent Sales Cloud
Inteligentne cele sprzedaży
SAP Intelligent Sales Cloud to najnowsza generacja CRM od SAP. To system, który w pełni wykorzystuje możliwości techniczne i wspiera efektywność sprzedaży. Funkcje i technologie dostępne w tej nowej platformie pozwalają precyzyjnie śledzić i modelować zachowania klientów, zawsze i wszędzie, za pomocą wbudowanej sztucznej inteligencji. Integracja z SAP S/4HANA pozwala zwielokrotnić te korzyści dzięki efektowi synergii chmurowych systemów klasy ERP i CRM od tego samego producenta.
SAP Intelligent Sales Cloud to najnowsza generacja CRM od SAP. To system, który w pełni wykorzystuje możliwości techniczne i wspiera efektywność sprzedaży. Funkcje i technologie dostępne w tej nowej platformie pozwalają precyzyjnie śledzić i modelować zachowania klientów, zawsze i wszędzie, za pomocą wbudowanej sztucznej inteligencji. Integracja z SAP S/4HANA pozwala zwielokrotnić te korzyści dzięki efektowi synergii chmurowych systemów klasy ERP i CRM od tego samego producenta.
Wartość dodana inteligentnego CRM
Wdrożenie SAP Intelligent Sales Cloud to znaczna wartość dodana dla działów sprzedaży.
Krótsze cykle sprzedażowe. Inteligentne procesy i automatyzacja procesów w SAP Intelligent Sales Cloud umożliwiają szybsze przetwarzanie szans sprzedaży u potencjalnych klientów. Skraca to cykle sprzedażowe, pozwalając na szybszą realizację sprzedaży.
Więcej czasu dla klientów. Automatyzując i optymalizując procesy sprzedażowe, handlowcy mogą efektywniej wykorzystywać swój czas. To pozostawia więcej czasu na bezpośrednią interakcję z klientem lub działania strategiczne.
Lepsze decyzje. Zaawansowane funkcje analizy i raportowania zapewniają wgląd w wyniki sprzedaży w czasie rzeczywistym oraz pomagają identyfikować trendy i sporządzać prognozy. Dzięki temu możesz podejmować świadome decyzje i dostosowywać strategie sprzedażowe.
Proaktywna obsługa klienta. Stracił każdy, kto polegał na sprzedaży reaktywnej. Dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak sprzedaż kierowana czy analiza relacji, możesz zaprezentować swoim klientom odpowiednią ofertę we właściwym czasie. Inteligentnie wspierana interakcja z klientem zapewnia trwałe i silne relacje.
Zwiększona efektywność sprzedaży. SAP Intelligent Sales Cloud automatyzuje wiele rutynowych zadań, takich jak: przygotowywanie ofert, zarządzanie zamówieniami i fakturowanie. Oszczędza to czas i zasoby oraz zwiększa produktywność.
Lepsze wskaźniki sprzedaży. Korzystaj z precyzyjnych, opartych na sztucznej inteligencji modeli oceny potencjalnych klientów i szans, aby identyfikować i ustalać priorytety najbardziej obiecujących szans sprzedaży. Zwiększaj wskaźnik realizacji i poprawiaj wyniki sprzedaży.
Większa satysfakcja i lojalność klientów. Dzięki panoramicznemu widokowi klienta oraz sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu SAP Intelligent Sales Cloud oferuje głęboki wgląd w preferencje i zachowania klientów. Umożliwia to wysoce spersonalizowane podejście do klienta we wszystkich punktach interakcji. Klienci czują się lepiej rozumiani i doceniani.
Synergia S/4HANA i Sales Cloud
Uruchomienie systemu SAP S/4HANA, a szczególnie wersji public edition, wiąże się zwykle z dużymi zmianami w wewnętrznych procesach biznesowych. Ta rewolucja to doskonała okazja na nowy początek także w procesach sprzedażowych zorientowanych na klienta.
All for One, jako partner oferujący kompleksową ofertę zarówno dla systemu SAP S/4HANA, jak i Sales Cloud, wspiera swoich klientów w optymalnym wykorzystaniu synergii tych dwóch rozwiązań. Dzięki takiemu podejściu masz pewność, że:
- Procesy sprzedażowe można doskonale zintegrować z nowo zaprojektowanymi procesami biznesowymi;
- Konsekwentnie i optymalnie dostosujesz swoje procesy do klientów i ich potrzeb;
- Klienci są usytasfakcjonowani płynnością procesów i bezproblemową interakcją;
- Pracownicy mogą szybko skorzystać z wartości dodanej, jaką niesie nowoczesne rozwiązanie sprzedażowe;
- Równoczesne wdrażanie obu rozwiązań pozwoli wykorzystać efekty synergii w trakcie realizacji projektu i obniżyć jego koszty.
Firmy, które postrzegają procesy sprzedażowe jako integralną część transformacji S/4HANA, zyskują nie tylko efektywność. Zapewniają także płynniejsze procesy i lepszą integrację, szybsze przyjęcie systemu przez użytkowników, wyższą satysfakcję klientów i długoterminową przewagę konkurencyjną.
Dzięki integracji SAP S/4HANA Public Cloud i SAP Intelligent Sales Cloud firma zyskuje zaplecze biurowe (ERP) i front office (CRM) z jednego źródła. Procesy i dane ERP są zintegrowane z działaniami sprzedażowymi zorientowanymi na klienta. Integracja systemów pozwala na bezproblemowe wymienianie danych. Silosy danych są rozbijane, a zarządzanie danymi odbywa się w systemie centralnym (jedno źródło prawdy).
W praktyce oznacza to, że np. dane ERP, takie jak ceny specyficzne dla klienta, informacje o dostawach, czasy i stany magazynowe są natychmiast widoczne dla sprzedaży. Przejrzystość w czasie rzeczywistym umożliwia firmom szybsze reagowanie na zapytania, podejmowanie bardziej świadomych decyzji i bezpieczniejsze planowanie.
Powstaje kompleksowa, zintegrowana platforma end-2-end dla całej firmy – od automatyzacji sprzedaży, przez zarządzanie kontraktami, po przetwarzanie zapytań klientów.
SAP Intelligent Sales Cloud – funkcje i cechy
SAP Intelligent Sales Cloud to liczne udoskonalenia i nowe funkcje systemu klasy CRM. Ponadto rozwiązanie charakteryzuje się: najnowocześniejszą technologią chmurową, szybkimi aktualizacjami, bez przestojów w pracy systemu, rozbudowanymi funkcjonalnościami AI i przyjaznym dla użytkownika designem. To rozwiązanie, które oferuje wszystko, co jest potrzebne, aby zwiększyć efektywność sprzedaży, a także pomaga stworzyć zautomatyzowane i inteligentnie zarządzane doświadczenie klienta.
Zaawansowane funkcje generatywnej sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego zapewniają wgląd w zachowania klientów, skuteczne przyciąganie i kwalifikowanie potencjalnych klientów, tworzenie precyzyjnych prognoz i spersonalizowanych strategii sprzedaży.
Zintegrowane narzędzie Guided Selling prowadzi pracowników przez cykl sprzedaży, dostarczając inteligentnych, kontekstowych rekomendacji, które zwiększają i przyspieszają sukces sprzedaży.
Prawdopodobieństwo powodzenia leadów i możliwości w oparciu o historyczne dane sprzedażowe i aktualne trendy rynkowe (Lead & Deal Scoring) – ta funkcja pozwala pracownikom sprzedaży skoncentrować się na najbardziej obiecujących kontaktach.
Funkcja Relationship Intelligence pozwala analizować sieci relacji i identyfikuje ważne kontakty i interakcje. Dzięki temu pracownicy sprzedaży mają głębszy wgląd i lepsze zrozumienie relacji z klientami.
Dzięki Digital Selling Workspace przedstawiciele handlowi mogą przeglądać i zarządzać wszystkimi potencjalnymi klientami, możliwościami, zadaniami i spotkaniami w jednej centralnej lokalizacji.
Nowoczesny, intuicyjny interfejs użytkownika i przejrzysty układ pozwala zmaksymalizować produktywność i wspiera dobre doświadczenie użytkownika.
System 18 razy szybszy niż konkurencja i zawsze aktywny (dostępność na poziomie 99,98%). Techniczna zmiana platformy na nowoczesne rozwiązanie natywne w chmurze i architektura mikrousługowa SAP Intelligent Sales Cloud gwarantują niemal nieprzerwaną dostępność.
Dzięki optymalizacji mobilnej pracownicy sprzedaży mają dostęp do ważnych informacji z dowolnego miejsca – czy to w biurze, w domu, czy w podróży oszczędzają czas w drodze i zmniejszają emisję CO2.
Dynamiczne planowanie tras i wizyt u klientów to kolejna przydatna funkcja.
Integracja z narzędziami MS Teams i Outlook zwiększa produktywność i promuje współpracę, eliminując podwójne wprowadzanie danych.
Przewaga konkurencyjna w sprzedaży
Poznaj zalety rozwiązania SAP Intelligent Sales Cloud i przekonaj się, jak może ono przekształcić Twój biznes. Wersja systemu S/4HANA Grow Premium Edition daje dostęp do 15 licencji na SAP Intelligent Sales Cloud bez dodatkowych kosztów licencji.
Rozwiązanie SAP Intelligent Sales Cloud pozwala zwiększać efektywność i produktywność zespołu sprzedażowego oraz zyskać zdecydowaną przewagę nad konkurencją. To inwestycja w technologię przyszłości, która jest stale rozwijana i pomaga firmie osiągnąć cele transformacji cyfrowej.
Bez względu na to, czy firma korzysta już z systemu CRM, czy jeszcze nie – SAP Intelligent Sales Cloud oferuje narzędzia i funkcje potrzebne do optymalizacji procesów sprzedażowych i wspierania rozwoju przedsiębiorstwa.