System ERP stanowi dobrą podstawę do dalszego rozwoju. Między innymi porządkuje dane podstawowe, zbiera dane o przeprowadzanych transakcjach, kontraktach i cennikach, wylicza dostępność produktów oraz monitoruje poziom ryzyka kredytowego. Jeśli pracujemy na S/4HANA, mamy tym większe możliwości udostępniania i analizowania danych w czasie rzeczywistym.
Dalszy rozwój można prowadzić w wielu kierunkach. Skupiając się na naszych, klientach mamy do dyspozycji kilka narzędzi pozwalających wynieść Customer Experience na wyższy poziom.
SAP Sales Cloud, czyli inteligentny CRM, to przyjazne narzędzie pracy handlowców. Pokaże i zaproponuje zadania do realizacji, wskaże tematy, którymi należy się zająć, pomoże przygotować się do spotkań, uporządkuje kalendarz, zbierze wszystkie dane o kliencie w jednym miejscu.
SAP Service Cloud zapewni gładką obsługę posprzedażową klienta. Pokaże historię zgłoszeń i kontaktów w jednym miejscu. Pozwoli zaplanować sprawną realizację wszystkich zgłoszeń w kolejce, zmierzy SLA. Serwisantom da możliwość łatwego przygotowania protokołów i rozliczenia wizyt. Pozostawi klienta zadowolonego z szybkiej i skutecznej realizacji zgłoszenia.
SAP Commerce zapewni platformę zakupową, skalowaną do każdej wielkości biznesu, a Customer Engagement wyposaży dział marketingu w narzędzie do analizy customer journey i wydłużania cyklu współpracy z klientem oraz celowanych kampanii marketingowych.
Narzędzia te pozwalają firmom zbudować ekosystem, w którym dane są rzetelne, swobodnie przekazywane pomiędzy działami, analizowane w czasie rzeczywistym, a mechanizmy AI na ich podstawie ułatwiają i organizują pracę pracownikom, co ostatecznie przekłada się na Customer Experience naszych klientów.
Barbara Kowalska, Architekt Rozwiązań SAP, All for One Poland