Proces realizowany przez narzędzie All for One Invoice Attachments jest przewidziany przede wszystkim dla sytuacji, w których załączniki są dostarczane niezależnie od faktury tj. innym kanałem, w innym momencie lub gdy początkowo załączniki są w posiadaniu innej jednostki organizacyjnej niż księgowość. Łączenie odbywa się automatycznie lub ręcznie, na podstawie przesłanych razem z załącznikami referencji. Tymi referencjami mogą być: numer dokumentu KSeF, tzw. KSeF ID, numer faktury dostawcy (referencja), NIP dostawcy, data faktury, numer zamówienia, numer dokumentu WZ/dostawy lub numer listu transportowego.
Łączenie automatyczne jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy docelowy dokument zostanie zidentyfikowany w unikalny sposób. Jeśli system nie określi docelowego dokumentu jednoznacznie, paczka załączników zostanie zaparkowana w kokpicie załączników (nowa transakcja w SAP GUI) do ręcznego sparowania. Ręczne parowanie jest wspierane przekazanymi referencjami, np. jeśli przekazano numer faktury dostawcy, system spróbuje podpowiedzieć ten dokument, o ile został on już wprowadzony do systemu. Automatyczne łączenie może być również kontrolowane wg numerów dostawców lub wyłączone globalnie dla jednostki gospodarczej.