SAP Solution Manager (SAP SM, SolMan) jest centralnym systemem wsparcia i zarządzania cyklem życia aplikacji SAP (ALM – Application Lifecycle Management) w pejzażu klienta. Szeroki wachlarz narzędzi SAP Solution Manager efektywnie wspiera zarówno wdrożenie nowych rozwiązań SAP, jak i utrzymanie tych już działających produktywnie. Oprócz obsługi kontraktu SAP Enterprise Support (SAP maintenance), narzędzia SAP Solution Manager mogą wspierać administratorów środowiska SAP w codziennej opiece nad systemami.
Oprócz zadań stricte administracyjnych rozwiązanie umożliwia m.in. śledzenie procesów biznesowych, zarządzanie zmianą (Change Request Manager), monitorowanie wpływu zmian w kodzie własnych programów na procesy aktualizacji (Custom Code Management), prowadzenie testów funkcjonalnych (Test Management), zarządzanie dokumentacją wdrożenia czy innych projektów (Solution Documentation).
Główne komponenty SAP Solution Manager
Wiele z poniższych aplikacji zostało zaimplementowanych w SAP Mobile Solution Manager: Incident Management, Change Request Management, Technical Monitoring, Business Process Monitoring.
Case studies
Poradniki
Dowiedz się więcej
Zapraszamy do obejrzenia nagrań z webinarów