SAP Managed Services | All for One Poland

SAP Managed Services

Serwis i wsparcie SAP

Twoja firma korzysta z SAP w chmurze czy systemu on premise? W każdym przypadku potrzebne są profesjonalne usługi administracji i wsparcia serwisowego.

Usługi wsparcia i serwisu SAP

Wsparcie użytkowników SAP w codziennej pracy. Administracja środowisk SAP S/4HANA, SAP ERP/ECC i innych. Bezpieczna chmura prywatna, dedykowana dla systemów SAP. Usługi zarządzane dla systemów SAP to nasza specjalizacja.

Case studies

Nasza organizacja serwisowa obsługuje ponad 200 kontraktów SAP Managed Services dla klientów z Polski i innych krajów.

Opinie naszych klientów

Mamy zapewniony komplet usług związanych z utrzymaniem systemów SAP – hosting, administrację oraz serwis polegający na zdalnym wsparciu użytkowników SAP. Z jednej ręki otrzymujemy kompleksową usługę z precyzyjnie określonymi warunkami SLA

Piotr Drewicz Menedżer ds. IT Hortex

Bardzo cenię sobie naszą współpracę – mam pewność, że najbardziej krytyczny system z punktu widzenia funkcjonowania firmy, jakim jest SAP, jest odpowiednio serwisowany i rozwijany. Korzyść to też stałe przewidywalne koszty utrzymania systemu – jednolita stawka serwisowa daje komfort planowania budżetu wsparcia

Marcin Szałapski Dyrektor Finansowy USP Zdrowie

Przy wyborze partnera braliśmy pod uwagę firmy z całej Europy. Teraz zyskaliśmy gwarancję wysokiej dostępności i bezpieczeństwa naszych systemów. Równocześnie szybki czas reakcji na zgłoszenie i elastyczne podejście wychodzą naprzeciw naszym oczekiwaniom

Joachim Neff Program Manager SAP OPESUS

Nasze standardy pracy

Centrum Outsourcingowe All for One to dedykowana organizacja serwisowa, zapewniająca jakość i ciągłość obsługi wszystkich kontraktów serwisowych i outsourcingowych naszych klientów. Centrum funkcjonuje zgodnie z dobrymi praktykami działania organizacji serwisowych.

Komunikacja z klientami opiera się o zasadę pojedynczego punktu kontaktu (SPOC – Single Point of Contact). Zgłoszenia są rejestrowane, przetwarzane i raportowane w aplikacji serwisowej. Pracę Centrum koordynuje Zespół Service Desk, odpowiedzialny m.in. za kierowanie zgłoszeń klientów do odpowiednich zespołów specjalistów.

Kluczowe standardy w naszej pracy to:

  • System Zarządzania Usługami IT certyfikowany wg ISO 20000
  • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji certyfikowany wg ISO 27001
  • Certyfikat PCoE (SAP Partner Center of Expertise)

Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że niezależnie od przedmiotu zgłoszenia, czasu i sposobu jego dokonania, tematem zajmują się odpowiedni specjaliści, a rozwiązanie zostanie dostarczone zgodnie z kontraktem i zapisami SLA (m.in. dotyczącymi czasów reakcji).

Przyjazna aplikacja serwisowa

Z naszymi klientami pracujemy w oparciu o aplikację serwisową BeeOffice Service Desk. Umożliwia ona nie tylko zgłaszanie i obsługę ticketów, ale także ciągły przegląd statusu obsługi serwisowej przez obydwie zainteresowane strony (klienta i koordynatora kontraktu po stronie All for One).

Zobacz nagrania z naszych webinarów

Poradniki

Logowanie do aplikacji serwisowej

Zgłoszenia do All for One Service Desk dla klientów Centrum Outsourcingowego

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.