Centrum Outsourcingowe All for One Poland realizuje usługę wsparcia serwisowego SAP maintenance (tzw. wsparcia producenta SAP). W zależności od potrzeb Klienta, wsparcie SAP maintenance świadczymy w modelu SAP Standard Support lub SAP Enterprise Support.
Usługa SAP maintenance dopełnia się z usługą serwisu aplikacyjnego (wsparcia użytkowników SAP), która stanowi dla klienta tzw. drugą linię wsparcia. Serwis aplikacyjny tworzy jeden punkt zgłoszeń serwisowych dla klienta, zapewniając rozwiązanie problemów niekwalifikujących się do wsparcia przez producenta oprogramowania SAP w ramach umowy SAP maintenance, oraz przekierowanie pozostałych problemów do serwisu producenta.
Usługa SAP maintenance świadczona jest w ramach Centrum Outsourcingowego All for One Poland. Korzyści wynikające z obsługi przez profesjonalną organizację serwisową to m.in:
- stała dostępność doświadczonych specjalistów
- pojedynczy punkt kontaktu (zespół Service Desk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
- obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA (m.in. dotyczących czasu reakcji)
- najwyższe światowe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa danych (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z ISO 27001) oraz w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i zaleceniami ITIL)
All for One Poland posiada certyfikat PCoE (SAP Partner Center of Expertise). Certyfikat, przyznany po szczegółowym audycie dokonanym przez SAP AG, potwierdza najwyższą jakość naszych usług w zakresie serwisu systemów SAP, w tym zwłaszcza usług SAP Enterprise Support.