Customer Experience
SAP Commerce Cloud, następca SAP Hybris, to wielokanałowa platforma e-commerce, która zapewnia wszechstronne możliwości dotarcia do klienta, a także komplementarną obsługę, na którą składa się dostęp do katalogów produktowych oraz możliwość dokonania zakupu.
Tylko wielokanałowość sprzedaży, czyli omnichannel commerce, uzbrojona w najlepsze narzędzia jest w stanie sprostać wymaganiom klientów w zakresie wygodnych, szybkich i mobilnych zakupów. Platforma to lider na rynku rozwiązań eCommerce na świecie.
Główną przewagą konkurencyjną SAP Commerce Cloud jest posiadanie kontroli nad wszystkimi kanałami sprzedaży z jednolitej platformy. Podejście to jest szczególnie istotne w kontekście zjawiska omnichannel commerce, w którym to konsumenci dokonując jednego zakupu, mogą „po drodze” skorzystać z wielu różnych kanałów sprzedaży.
Rozwiązanie dedykowane jest przede wszystkim międzynarodowym firmom i korporacjom, które posiadają w portfelu wiele marek. Rozwiązanie umożliwia bowiem prowadzenie dużej liczby sklepów internetowych, a także zarządzanie dodatkowymi kanałami sprzedaży, takimi jak: systemy mobilne czy call centres. Rozwiązanie wspiera wiele języków, walut i stawek podatkowych, co ułatwia działanie i ekspansję na nowe rynki.