Świadczymy usługi zdalnego monitorowania infrastruktury IT klientów – od monitoringu stanu i dostępności różnego rodzaju systemów, po monitoring dostępności sieci komputerowych.
Niezawodny system monitoringu środowiska IT umożliwia obserwację czy podstawowe funkcje infrastruktury IT, o znaczeniu krytycznym dla organizacji, działają poprawnie – czy działają płynnie, nie są przeciążone, czy są skutecznie wykorzystywane.
Monitoring systemów i sieci to nieocenione wsparcie dla służb IT odpowiedzialnych za dostępność systemów. W razie awarii gwarantuje on natychmiastową reakcję specjalisty – niezwłocznie po pojawieniu się problemu, co pozwala utrzymać ciągłość działania systemu.
Monitoring jest realizowany w trybie 24/7 przez zespół specjalistów dyżurujących w ramach Centrum Outsourcingowego All for One Poland. Dzięki temu klient zyskuje pewność, że ważne dla ciągłości działania biznesu systemy są stale pod odpowiednią opieką.
Zapewniamy monitorowanie szeregu parametrów, w tym:
- dostępności hostów
- usług sieciowych na zdalnych systemach poprzez weryfikację dostępności portu TCP
- statusu drukarek (w zależności od informacji udostępnianych przez drukarkę, np. toner, papier, status itp)
- połączeń IPsec VPN site-site na urządzeniach Juniper Networks
- stanu urządzeń sieciowych Cisco, Juniper, 3com, HP i in. (RAM, CPU, stan interfejsów, warunki środowiskowe)
- stanu wybranego parametru wskazanego systemu operacyjnego
- poziomu utylizacji łączy internetowych
- podstawowy monitoring systemów SAP i innych systemów i usług Klientów
- obecności domeny pocztowej na blackliście
- ważności certyfikatu SSL
- innych niewymienionych (możliwość swobodnej rozbudowy o inne parametry)
Wdrożenia systemów monitoringu
Realizujemy także projekty wdrożenia i rozwoju systemów monitoringu infrastruktury IT u klientów, wspomagając działy IT w zapewnieniu ciągłości działania, dostępności i wydajności firmowych usług IT.
Case studies
Poradniki
Dowiedz się więcej
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinara