Helpdesk IT | All for One Poland

Helpdesk IT

Wsparcie użytkowników i środowiska IT

Ty definiujesz zakres, my pracujemy

Zespół All for One Poland realizuje usługi szeroko pojętego helpdesku IT – stałego wsparcia użytkowników końcowych systemów w codziennej pracy oraz opieki nad urządzeniami IT.

Zakres helpdesku IT jest opracowywany na miarę potrzeb danego klienta. Podstawowy zakres wsparcia może zostać rozszerzony o dowolnie skomponowany mix usług z zakresu zarządzania środowiskiem Microsoft 365, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi oraz zasobami IT.

Wsparcie jest realizowane zdalnie, w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godzinach od 8.00 do 16.00. Obsługa prowadzona jest po polsku i angielsku. Na życzenie klienta świadczymy również obsługę w trybie 24/7 oraz realizujemy wizyty w lokalizacji klienta.

Podstawowy zakres wsparcia naszego helpdesku to:

  • wsparcie aplikacji klienckich w zakresie aktualizacji oraz ewentualnych problemów z aplikacją
  • doradztwo w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania dla użytkownika końcowego

Do tego zakresu wspólnie z klientem ustalamy dowolny zakres dodatkowych usług wsparcia.

Rozszerzenie obejmujące wsparcie dla rozwiązań firmy Microsoft. Obejmuje ono następujące usługi:

  • konfigurowanie stacji roboczych w Intune
  • implementacja wieloskładnikowego uwierzytelniania klienta (MFA – Multifactor Authentication)
  • szyfrowanie dysku stacji roboczej
  • przygotowanie i standardowa konfiguracja stanowiska pracy (wdrożenie usługi Autopilot)​
  • zarządzanie środowiskiem MS Teams
  • wdrażanie strategii tworzenia kopii zapasowych danych użytkownika w oparciu o OneDrive
  • szkolenia wprowadzające: bieżące wsparcie i szkolenie pracowników obejmujące korzystanie z narzędzi wykorzystywanych w pracy

Opcjonalnie również:

  • rozwiązania do tworzenia kopii zapasowych usług wspólnych Microsoft 365

Rozszerzenie obejmuje opiekę nad stacjami roboczymi. W skład tego pakietu wchodzą usługi:

  • zarządzanie aktualizacjami
  • optymalna konfiguracja urządzenia
  • monitorowanie wydajności sprzętu
  • kontakt z dostawcą oprogramowania w przypadku wystąpienia problemów

Opcjonalnie również:

  • 360 stopni – centralny system zarządzania stacjami roboczymi
  • automatyczne aktualizacje aplikacji
  • automatyczne aktualizacje systemu operacyjnego
  • centralny systemem antywirusowy
  • wsparcie wymiany i modernizacji stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych – zamówienia komponentów dla sprzętu IT

Rozszerzenie zapewniające wsparcie dla urządzeń przenośnych:

  • wsparcie urządzeń przenośnych użytkownika końcowego (smartfony, tablety)
  • bezpieczny profil służbowy (usługa Intune): Zarzadzanie urządzeniami mobilnymi – MDM (Mobile Device Mgmt)

Opcjonalnie również:

  • konsultacje w ramach strategii Bring Your Own Device (BYOD)

Rozszerzenie wspierające klientów w zarządzaniu sprzętem i oprogramowaniem. Pakiet obejmuje usługi:

  • zarządzanie urządzeniami wraz z przypisaniem do użytkownika końcowego
  • zarządzanie licencjami i oprogramowaniem wraz z przypisaniem do użytkownika końcowego
  • monitorowanie zmian w zasobach sprzętowych

Opcjonalnie również:

  • proces zakupowy
  • zarządzanie gwarancjami i kontakt z dostawcami

Poradniki

Polecana oferta

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.