Rockawork (dawniej ECM) zapewnia efektywne zarządzanie dokumentami księgowymi, m. in. fakturami zakupowymi, wspierając procesy biznesowe firmy, w integracji z systemem SAP lub innymi aplikacjami.
Zaawansowane OCR
System pozwala na rejestrację dokumentów kosztowych pochodzących z różnych źródeł (skan, e-mail, plik w formacie PDF itp.).
Dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań OCR możliwe jest w w pełni automatyczne wprowadzanie dokumentów do systemu.
Proces obiegu faktur często jest jednym z najbardziej złożonych procesów w organizacji. Jego optymalizacja dzięki Rockawork, przekłada się na zwiększenie wydajności pracy i ograniczenie kosztów administracyjnych.
Kluczowe możliwości
- weryfikacja merytoryczna i kilkustopniowa akceptacja dokumentów w oparciu o tabele decyzyjne
- wstępna lub pełna dekretacja dokumentów księgowych
- automatyczne tworzenie dokumentów księgowych lub pełne księgowanie w systemie ERP
- dostosowanie procesu do indywidualnych potrzeb firmy dzięki graficznemu modelerowi w notacji BPMN 2.0 (View Builder)
- identyfikacja wąskich gardeł procesu dzięki rozbudowanemu systemowi raportów
- integracja z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF)
- integracja z systemem finansowo-księgowym SAP (ERP/ECC, S/4HANA) lub innym