Rock your work
Procesy, informacje, dokumenty. Od dziś – efektywniej. Rockawork (dawniej ECM) to elastyczna platforma, pozwalająca na szybką i bezpieczną digitalizację zarządzania sprawami i zasobami informacyjnymi w organizacji (case management). Rockawork to bezpieczna i efektywna kosztowo archiwizacja dokumentów elektronicznych, oraz elektroniczny obieg dokumentów (workflow i business process management).
Przewagi
Dzięki Rockawork skanowanie, elektroniczna archiwizacja i udostępnianie dokumentów, przepływ pracy oraz zarządzanie procesami biznesowymi stają się efektywne, bezpieczne, a także przyjazne dla pracowników.
Platforma zbudowana jest w oparciu o koncepcję low-code, co pozwala wdrażać i rozwijać kolejne scenariusze biznesowe bez udziału specjalistów IT.
Rockawork dostępny jest w chmurze (prywatnej lub publicznej) lub w modelu on-premise.
Scenariusze
Rozwiązanie wspiera optymalizację różnych procesów, np.:
- obieg faktur
- dokumenty współpracy z kontrahentami i klientami (m.in. umowy, zamówienia)
- obieg dokumentów HR (umowy z pracownikami): e-teczki pracownicze
- dokumentacja techniczna (projekty, schematy i mapy infrastruktury), procesy IT
- obieg korespondencji, proces obsługi reklamacji i wiele innych
Bez papierów. 100% cyfrowo.
Digitalizacja spraw pracownicznych na Rockawork okiem managera HR: „W kilka tygodni uruchomiliśmy dla całej firmy nowy, całkowicie cyfrowy model dokumentacji pracowniczej”
Archiwizacja dokumentów i workflow. W integracji z SAP.
Jedna platforma Enterprise Content Management. Jedno centralne repozytorium dokumentów. Jedno rozwiązanie dla automatyzacji i digitalizacji procesów. W integracji z SAP lub innymi systemami.
Rockawork w działaniu
System zarządzania dokumentami - więcej
Zobacz nagrania z naszych webinarów
Case studies
Klienci o rozwiązaniu
Rozwiązanie pozwoliło nam wyeliminować obieg dokumentów papierowych, łącznie z ich archiwizacją. Automatyzacja i przyspieszenie procesu wprowadzania faktur do SAP pozwoliły nam przyspieszyć księgowanie dokumentów w systemie
Proces bardzo usprawnia obieg faktur w firmie, eliminuje papierową formę obiegu dokumentów i usprawnia działanie obszarów odpowiedzialnych za opis, akceptację oraz księgowanie faktur. Digitalizacja procesu umożliwiła jego centralizację i przyspieszenie rozliczeń
Elektronizacja procesu oprócz wyeliminowania pomyłek w przepisywaniu danych z faktur wpłynęła na uszczelnienie obiegu faktur, eliminację przesyłania pomiędzy spółkami faktur fizycznych oraz poprawiła kontrolę terminów płatności
W obecnych czasach w Herlitz zaczyna dominować praca zdalna. Rozwiązanie zapewnia nam nieprzerwany dostęp do dokumentu faktury. System znacznie skrócił czas obiegu faktur, od momentu wejścia do firmy, do momentu zaksięgowania faktury w SAP. Mamy kontrolę nad fakturą, wiemy na jakim etapie procesu się znajduje, kto jest odpowiedzialny za jej opis i akceptację
W obliczu potrzeby usprawnienia procesu zawierania umów z klientami i dostawcami poszukiwaliśmy systemu, który będzie stosunkowo łatwy do uruchomieniu i od razu dostępny dla wszystkich użytkowników. Dzięki korzystaniu z platformy w modelu SaaS nie martwimy się o infrastrukturę IT. Umówiliśmy się, że system ma być wydajny i dostępny według wskaźników określonych w umowie SLA
Poszukiwaliśmy narzędzia, które zoptymalizuje koszty utrzymania rozwiązań IT związanych z dokumentami bilingowymi, bez uszczerbku na jakości obsługi klientów i efektywności procesów sprzedaży energii. Udało się znaleźć złoty środek pomiędzy wartością inwestycji a funkcjonalnością oprogramowania. Sprawdziła się reguła 80/20, tj. 80% funkcjonalności najlepszych na rynku rozwiązań IT za 20% ceny
Poradniki
Słownik pojęć powiązanych
- system zarządzania dokumentami (Document Management System – DMS)
- system zarządzania dokumentacją
- system zarządzania procesami (Business Process Management System)
- system Workflow (system obiegu dokumentów, system obiegu pracy)
- Content Management – elektroniczne archiwum dokumentów
- elektroniczna archiwizacja dokumentów
- archiwizacja i skanowanie dokumentów