All for One Poland oferuje rozwiązanie rozszerzające standardową funkcjonalność SAP HR/SuccessFactors o obsługę procesów BHP. Aplikacja umożliwia łatwe i przejrzyste rejestrowanie wypadków w pracy, w drodze do i z pracy, zrównanych z wypadkiem w pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz wypadków zleceniobiorcy. Funkcjonalność narzędzia pozwala na administrowanie dokumentacją wypadkową w przedsiębiorstwie.
Wszystkie informacje dotyczące danego wypadku są dostępne z poziomu jednego ekranu. Istnieje możliwość wydruku odpowiednich dokumentów dotyczących zdarzeń, takich jak: protokoły z wyjaśnień świadka i poszkodowanego, protokoły ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku, dokumenty SKW, N9, ZUS WP, polecenia powypadkowe, pisma przewodnie do ZUS, a także zgłoszenia do prokuratury i do PIP, wnioski do lekarza orzecznika i opinie lekarskie o wypadku. Tam gdzie to konieczne, wydruki zachowują formę wymaganą przepisami prawa.
Narzędzie umożliwia wersjonowanie dokumentów, tworzenie dowolnej liczby adnotacji oraz dodawanie plików graficznych (zdjęcia, zeskanowane dokumenty). Każdy plik (tekstowy lub graficzny) może zostać opatrzony komentarzem użytkownika o nieograniczonej długości. Po zapisaniu pliki można eksportować na dysk lokalny. Aplikacja oferuje przejrzysty i przyjazny dla użytkownika sposób zarządzania dokumentacją wypadkową.
Rozwiązanie All for One BHP w zakresie wypadków przy pracy jest dostępne w formie rozszerzenia standardu systemu SAP HR/SuccessFactors. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji wyglądu ekranów, liczby infotypów i ich numerów w systemie, wydruków, sposobu numerowania, raportów i wyświetlanych informacji oraz uprawnień. Narzędzie łatwo również rozbudować o obsługę innych obszarów związanych z BHP, jak np. ocena ryzyka na stanowiskach pracy lub zarządzanie odzieżą roboczą.
Przygotowaliśmy tę aplikację z myślą o firmach użytkujących SAP HR lub SuccessFactors, dla których obszar BHP jest szczególnie ważny – jak na przykład duże firmy produkcyjne oraz sieci detaliczne. Obsługa tych procesów w SAP HR – głównym systemie kadrowo-płacowym firmy – pozwala utrzymywać dokumentację wypadkową w sposób analogiczny do dokumentacji HR oraz umożliwia elastyczne raportowanie za pomocą narzędzi SAP. Wykorzystujemy tutaj szereg zalet systemu zintegrowanego SAP HR: bezpieczeństwo danych, system uprawnień i zaawansowane raportowanie.