Wprowadź porządek wewnątrz organizacji. Udostępnij pracownikom narzędzie do zgłaszania spraw pracowniczych i wniosków. Przypisuj sprawy do odpowiednich specjalistów i kontroluj ich załatwianie. Przyspiesz obieg informacji i podejmowanie decyzji.
Firmowe who is who: lista pracowników, ich zdjęcia, numery telefonów i pokoi. Wasza struktura w formie czytelnego drzewka. Wiadomo, kto jest kim i pod kogo podlega.
Moduł Pracownicy i struktura pełni dwojaką rolę. Z jednej strony jest jądrem aplikacji, niezbędnym do uruchomienia pozostałych modułów BeeOffice (ponieważ tutaj składowane są informacje o pracownikach i relacjach między nimi). Z drugiej strony stanowi funkcjonalność, która sama w sobie jest bardzo przydatna w organizacji.
Moduł jest firmowym who is who: odzwierciedlaniem Waszej struktury organizacyjnej i zbiorem informacji o ludziach, którzy ją tworzą. Każdy pracownik ma tu przypisane stanowisko, role oraz informacje takie jak numery telefonów czy pokoju. Każde stanowisko ma przypisanego pracownika. Abyście zawsze wiedzieli, kto jest kim, pod kogo podlega i jak się z nim skontaktować.
Czy wiesz, że… 2 godz. / tydzień: tyle czasu poświęca pracownik dużej firmy na zidentyfikowanie i dotarcie do właściwych osób w firmie, do których powinien się zwrócić z danymi sprawami
Jak to działa?
Zgłoszenie, przypisanie osoby odpowiedzialnej, powiadomienia o zmianie statusu zgłoszenia. Porządek, prostota i satysfakcja pracowników. BeeOffice Service Desk to rozwiązanie, które w prosty sposób porządkuje obsługę wewnętrznych zgłoszeń serwisowych, niezależnie od ich przedmiotu (zgłoszenia IT, administracyjne, serwisowe, wnioski HR…).
W każdej organizacji pracownicy zgłaszają problemy i prośby do zespołów IT czy administracyjnych. Zacięła się drukarka, nie działa telefon, w łazience zepsuł się kran. Zgłoszenia dokonywane są różnymi drogami – telefonicznie, mailowo, ustnie… Często nie wiadomo, czy i kto zajął się problemem i na jakim etapie jest sprawa.
BeeOffice Service Desk wprowadza porządek do tego procesu. Pracownicy zgłaszają problem w systemie. Operator przydziela do zgłoszenia osobę odpowiedzialną. W systemie są wprowadzane informacje o zmianie statusu (pytania, wyjaśnienia, informacja o rozwiązaniu), zainteresowani otrzymują powiadomienia o zmianie statusu (jak wszystkie powiadomienia z BeeOffice – przez Infobox oraz e-mail).
Service Desk można wykorzystać również do komunikacji firmy z klientami, np. w centrach BPO czy dla uporządkowania procesów obsługi gwarancyjnej lub wsparcia użytkowników. Bez względu czy obsługujemy w ten sposób dziesiątki czy tysiące użytkowników, przejrzysty i wydajny system serwisowy zwiększy efektywność zespołu wsparcia i zadowolenie klientów.
Service Desk jest jednym z modułów BeeOffice, a więc korzysta z zalet integracji różnych funkcji w jednym miejscu: posługuje się jedną listą pracowników, zaś dostęp do niego jest kontrolowany uprawnieniami definiowanymi w ramach mechanizmu wspólnego dla wszystkich funkcji BeeOffice.
Czy wiesz, że… 250:średnio tyle miesięcznie zgłoszeń i problemów informatycznych i administracyjnych generuje 100-osobowy zespół pracowników biurowych
Jak to działa?
Ogłoszenia księgowości czy działu HR… lub tablica ogłoszeń prywatnych. Dostęp dla wszystkich lub wybranych użytkowników. Forum BeeOffice to prosty, uniwersalny mechanizm do wymiany informacji pomiędzy pracownikami.
W zależności od konfiguracji, może być wykorzystany jako baza wiedzy, forum dyskusyjne czy też tablica ogłoszeń. Poszczególne fora tematyczne mogą być dostępne dla wszystkich użytkowników BeeOffice w firmie, bądź tylko dla zdefiniowanej grupy czy zespołu.
Forum BeeOffice to zarówno platforma do przekazywania i wymiany informacji wewnątrzfirmowych, jak i sposób na budowanie więzi nieformalnych w ramach organizacji.
Jak to działa?
Wnioski oczekujące na akceptację, informacje o zmianach statusu spraw. Wszystko w formie czytelnej i klikalnej listy. Klik, akceptacja i sprawa załatwiona. Infobox to rodzaj skrzynki odbiorczej, zbierającej w jednym miejscu nowe informacje istotne dla danego użytkownika.
Lista w Infobox prezentuje dwa rodzaje pozycji:
- sprawy wymagające reakcji użytkownika (np. wniosek urlopowy Twojego podwładnego oczekuje na akceptację)
- informacje o zmianie statusu sprawy (np. Twój wniosek zakupowy został zaakceptowany)
Klikając w daną pozycję, można przejść do szczegółów danej sprawy wykonując oczekiwaną czynność (np. akceptując wniosek urlopowy).