Administracja SAP | Administracja Basis | All for One Poland

Administracja SAP

Wsparcie SAP Basis

Nadzór nad bezpieczeństwem i wydajnością systemów SAP

Centrum Outsourcingowe All for One Poland realizuje usługi administracji systemami SAP klientów – zarówno systemów w chmurze, jak i instalacji on premise. Prowadzimy stały nadzór nad bezpieczeństwem i wydajnością użytkowanych systemów oraz pomoc w planowaniu rozwoju systemów.

Systemy klientów podłączone są do centralnych systemów monitoringu, dzięki czemu administratorzy Centrum Outsourcingowego All for One Poland są w trybie on-line proaktywnie informowani o zajściu zdarzeń mogących mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i stabilności pracy systemów SAP.

W zależności od potrzeb klienta Centrum Outsourcingowe All for One Poland:

  • przejmuje pełną odpowiedzialność za administrację systemów (outsourcing administracji SAP)
  • zdalnie wspiera administratorów Klienta (wsparcie administracji SAP), realizując na życzenie regularne przeglądy systemów

Usługi administracji SAP (zwane też administracją SAP Basis) świadczone są przez dedykowane zespoły konsultantów, funkcjonujące w ramach Centrum Outsourcingowego All for One Poland.

Korzyści wynikające z obsługi przez Centrum Outsourcingowe All for One Polandto m.in:

  • stała dostępność doświadczonych specjalistów
  • pojedynczy punkt kontaktu (zespół Service Desk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
  • posiadanie dedykowanego koordynatora kontraktu
  • obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA (m.in. dotyczących czasu reakcji)
  • najwyższe światowe standardy bezpieczeństwa danych (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z ISO 27001) oraz w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i zaleceniami ITIL)
  • monitorowanie środowiska SAP przez nowoczesne centrum monitoringu
  • przeniesienie na Centrum Outsourcingowe All for One Poland odpowiedzialności za zapewnienie dostępności systemów (dotyczy outsourcingu administracji)

Case studies

Przyjazna aplikacja serwisowa

Z naszymi klientami pracujemy w oparciu o aplikację serwisową BeeOffice Service Desk. Umożliwia ona nie tylko zgłaszanie i obsługę ticketów, ale także ciągły przegląd statusu obsługi serwisowej przez obydwie zainteresowane strony (klienta i koordynatora kontraktu po stronie All for One).

Zobacz nagrania z naszych webinarów

1/6

Poradniki

Polecana oferta

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.