Nadzór nad bezpieczeństwem i wydajnością systemów SAP
Centrum Outsourcingowe All for One Poland realizuje usługi administracji systemami SAP klientów – zarówno systemów w chmurze, jak i instalacji on premise. Prowadzimy stały nadzór nad bezpieczeństwem i wydajnością użytkowanych systemów oraz pomoc w planowaniu rozwoju systemów.
Systemy klientów podłączone są do centralnych systemów monitoringu, dzięki czemu administratorzy Centrum Outsourcingowego All for One Poland są w trybie on-line proaktywnie informowani o zajściu zdarzeń mogących mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i stabilności pracy systemów SAP.
W zależności od potrzeb klienta Centrum Outsourcingowe All for One Poland:
- przejmuje pełną odpowiedzialność za administrację systemów (outsourcing administracji SAP)
- zdalnie wspiera administratorów Klienta (wsparcie administracji SAP), realizując na życzenie regularne przeglądy systemów
Usługi administracji SAP (zwane też administracją SAP Basis) świadczone są przez dedykowane zespoły konsultantów, funkcjonujące w ramach Centrum Outsourcingowego All for One Poland.
Korzyści wynikające z obsługi przez Centrum Outsourcingowe All for One Polandto m.in:
- stała dostępność doświadczonych specjalistów
- pojedynczy punkt kontaktu (zespół Service Desk) niezależnie od przedmiotu zgłoszenia
- posiadanie dedykowanego koordynatora kontraktu
- obsługa na podstawie stałej umowy i zapisów SLA (m.in. dotyczących czasu reakcji)
- najwyższe światowe standardy bezpieczeństwa danych (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z ISO 27001) oraz w zakresie zarządzania usługami IT (System Zarządzania Usługami IT zgodny z ISO 20000 i zaleceniami ITIL)
- monitorowanie środowiska SAP przez nowoczesne centrum monitoringu
- przeniesienie na Centrum Outsourcingowe All for One Poland odpowiedzialności za zapewnienie dostępności systemów (dotyczy outsourcingu administracji)
Case studies
Przyjazna aplikacja serwisowa
Z naszymi klientami pracujemy w oparciu o aplikację serwisową BeeOffice Service Desk. Umożliwia ona nie tylko zgłaszanie i obsługę ticketów, ale także ciągły przegląd statusu obsługi serwisowej przez obydwie zainteresowane strony (klienta i koordynatora kontraktu po stronie All for One).