W lipcu br. łączna liczba konsultantów w działach Konsultingu i Usług Outsourcingowych BCC przekroczyła 100 osób. Jest to największy i najbardziej doświadczony zespół specjalistów SAP w Polsce.
W ciągu ostatniego roku zespół konsultantów BCC powiększył się o ponad 40%. W Dziale Konsultingu, w którym pracują konsultanci wdrożeniowi, tak duży wzrost łączy się z realizacją nowych, dużych przedsięwzięć wdrożeniowych. Zawarcie nowych kontraktów na stałe usługi wsparcia serwisowego (obecnie dla 30 klientów) łączy się ze znacznym zwiększeniem potencjału Działu Usług Outsourcingowych BCC.
Połowa konsultantów BCC ma co najmniej 5 lat doświadczeń we wdrożeniach SAP. W tym czasie każdy z nich zdobywał umiejętności pracując średnio przy ponad 20 dużych projektach SAP. Kwalifikacje pracowników BCC są potwierdzone ponad 100 certyfikatami SAP i innymi. Wśród nich są m.in. liczne certyfikaty Project Management Professional (PMP) – najbardziej uznane w świecie potwierdzenie kwalifikacji z dziedziny zarządzania projektami; oraz certyfikaty przyznane przez APICS, światową instytucję, popularyzującą najlepsze praktyki zarządzania produkcją i zapasami oraz łańcuchem dostaw.
"Posiadanie takiego potencjału pozwala nam podejmować się najbardziej złożonych i ambitnych projektów SAP, a w obszarze usług outsourcingowych – wsparcia największych instalacji SAP w Polsce." – mówi Bartłomiej Buszczak, Dyrektor Generalny BCC – "Coraz częściej realizujemy usługi SAP również za granicą. Jesteśmy coraz bardziej liczącą się firmą wdrożeniową SAP w skali regionu Europy Środkowo-Wschodniej".
Wśród nowych pracowników duża grupa to absolwenci wyższych uczelni. Konsultanci juniorzy przechodzą intensywny program szkoleniowy, uwieńczony certyfikatem SAP często już w pierwszych miesiącach pracy. Okazją do doskonalenia kompetencji, oprócz pracy dla Klientów, są liczne projekty wewnętrzne, w tym te związane z nowymi technologiami i produktami SAP, jak komponenty z rodziny SAP NetWeaver.
BCC zostało trzykrotnie wyróżnione godłem programu "Inwestor w Kapitał Ludzki", organizowanego przez Instytut Zarządzania. Jego celem jest wyłonienie firm realizujących wyróżniające się programy działań, zorientowanych na rozwój kapitału ludzkiego oraz dbających o utrzymanie dobrych relacji z pracownikami. O ocenie BCC jako pracodawcy świadczy niski wskaźnik rotacji wśród konsultantów, sięgający 2% w ostatnich latach.