Agenda
9:30 – 10:00 | Rejestracja uczestników, kawa |
10:00 – 10:30 | SPRINT CRM, czyli SAP CRM szybciej i taniej
Ewa Komorowska, Menedżer ds. Współpracy z Klientami, BCC; Norbert Wierbiłowicz, Prezes Zarządu, 7milowy; Radosław Stefaniak, Starszy Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
10:30 – 10:50 | SPRINT CRM: przyjazny i elastyczny
Paweł Jędrasiewicz, Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
10:50 – 11:20 | Prezentacja funkcji SPRINT CRM: Dane podstawowe, Karta klienta
Tomasz Mielcarek, Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
11:20 – 11:35 | Przerwa na kawę |
11:35 – 12:05 | Prezentacja funkcji SPRINT CRM: Marketing
Radosław Stefaniak, Starszy Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
12:05- 12:45 | Prezentacja funkcji SPRINT CRM: Sprzedaż. Analiza lejka sprzedaży
Paweł Jędrasiewicz, Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
12:45 – 13:00 | Prezentacja funkcji SPRINT CRM: Serwis
Radosław Stefaniak, Starszy Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
13:00 – 13:30 | Lunch |
13:30 – 13:45 | Prezentacja funkcji SPRINT CRM: Interaktywne raportowanie
Tomasz Mielcarek, Konsultant SAP CRM-SD, BCC |
13:45 – 14:15 | Aplikacje CRM na urządzenia mobilne Przedstawimy najczęściej wybierane obszary usprawniania procesów zarządzania relacjami z klientami za pomocą aplikacji i urządzeń mobilnych na przykładzie konkretnych rozwiązań SAP i nie tylko.
Wojciech Paczkowski, Lider Zespołu Rozwiązań Portalowych CRM-SD, BCC; Adam Goljan, Mobility Solution Sales Executive, SAP Polska |
14:15 – 14:45 | Wdrożenie SPRINT CRM – aspekty wdrożeniowe i kosztowe
Jarosław Proskórnicki, Ekspert ds. wdrożeń, Dział Konsultingu, 7milowy; Ewa Komorowska, Menedżer ds. Współpracy z Klientami, BCC; Maciej Rusinek, Menedżer Sprzedaży Usług IT, BCC Łukasz Kamionka, CRM Solution Sales Executive, SAP Polska |
Warunki uczestnictwa
- uczestnictwo dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy BCC jest bezpłatne
- ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o zgłaszanie się maksymalnie dwóch osób z jednej firmy
- warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie SAP Polska
- zgłoszony uczestnik otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia (lub informację o braku możliwości przyjęcia zgłoszenia, w razie zamknięcia listy uczestników)
O rozwiązaniu
Rozwiązanie wspiera najważniejsze działania przedsprzedażowe, sprzedażowe i posprzedażowe. Dzięki zamodelowanym procesom wdrożenie SPRINT CRM jest szybkie (nawet w 8 tygodni), a koszt projektu umiarkowany.
Klienci mogą dowolnie dobierać zakres wdrożenia, decydując się na przykład na wąski zestaw kilku dostępnych funkcji, lub wybierając pełną funkcjonalność całego rozwiązania. Równocześnie SPRINT CRM może być rozbudowywany o kolejne, nawet zaawansowane funkcjonalności SAP CRM, przygotowane pod specyficzne potrzeby danego klienta