Wspólna oferta BCC i TOPCALL: automatyzacja przetwarzania zamówień i faktur w systemie SAP | All for One Poland

Wspólna oferta BCC i TOPCALL: automatyzacja przetwarzania zamówień i faktur w systemie SAP

BCC i TOPCALL zawarły porozumienie o wspólnym oferowaniu rozwiązania FaxConnect for Orders, pozwalającego zautomatyzować proces wprowadzania i obiegu dokumentów oraz zintegrować go z wykorzystywanym w firmie systemem SAP.

Dzięki FaxConnect for Orders, informacje pochodzące z zamówień lub faktur zostają automatycznie odczytane, przekazane bezpośrednio do SAP i natychmiast udostępniane dla wielu użytkowników. Zwiększa to wydajność ich przetwarzania i przyczynia się do wzrostu zadowolenia klientów. Technologia przejmowania danych pomaga w zautomatyzowaniu procesów biznesowych, zmniejsza koszty operacyjne, skraca czas przetwarzania i obsługi zamówień oraz faktur, zmniejsza czynnik błędu ludzkiego i w znacznym stopniu poprawia jakość odczytanych danych.

„Dzięki wspólnej ofercie TOPCALL i BCC, wiodącej firmy na polskim rynku wdrożeń SAP, klienci korzystający z SAP otrzymują nowe możliwości usprawnienia komunikacji z partnerami biznesowymi. Udział BCC we wdrożeniach FaxConnect for Orders gwarantuje dopasowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb firm” – powiedziała Małgorzata Kniaź, Dyrektor Zarządzający TOPCALL Polska Sp. z o.o.

Piotr Płóciennik, Dyrektor ds. Współpracy z Klientami BCC, ocenia: „Współpraca z TOPCALL jest kolejnym krokiem w rozbudowie naszej oferty o wysokiej jakości rozwiązania komplementarne do systemu SAP. W firmach stosujących na dużą skalę komunikację za pośrednictwem faksów lub e-maili, FaxConnect for Orders wnosi nową jakość do obsługi klientów”.

FaxConnect for Orders – rozwiązanie w płynny sposób integrujące się z systemem SAP, zbudowane na platformie Unified Communications firmy TOPCALL. Obejmuje oprogramowanie do odczytu i weryfikacji danych oraz opcję Księgi Wprowadzanych Zamówień (Order Entry Book), którą TOPCALL opracował specjalnie dla SAP. FaxConnect for Orders eliminuje czasochłonne ręczne wprowadzanie różnorodnych dokumentów (np. zamówień czy faktur) odbieranych za pośrednictwem faksu, e-maila lub dostarczonych do firmy w formie tradycyjnej na papierze.

Dzięki procesowi rozpoznawania wzorca i kryteriów klasyfikacji opartych na treści, FaxConnect for Orders klasyfikuje i wyodrębnia odpowiednie dane (np. numer klienta, nazwę klienta, numer zlecenia, itp.). Za pośrednictwem interfejsów przetwarzania w SAP dane te wraz z obrazami dokumentów źródłowych są przekazywane bezpośrednio do Księgi Wprowadzanych Zamówień, gdzie przechodzą formalne procedury akceptacji i rejestracji.

Użytkownicy mogą w dowolnym czasie przeglądać, monitorować i edytować zamówienia klienta przy jednoczesnym wykorzystywaniu kilku okien – upraszcza to obsługę zapytań klientów oraz eliminuje ryzyko utraty danych. Dodatkowo oprogramowanie gwarantuje bezbłędną dystrybucję i przetwarzanie dokumentów, nawet tych o znacznej objętości oraz usprawnia proces ich przetwarzania. Rozwiązanie FaxConnect for Orders oferuje także automatyczne wysyłanie potwierdzeń odbioru oraz wewnętrznego powiadomienia o odbiorze zamówienia od klienta (np. do kierowników sprzedaży).

Najważniejsze zalety FaxConnect for Orders to:

  • Skrócenie czasu przetwarzania zamówień;
  • Monitorowanie oraz stała kontrola podczas wszystkich etapów przetwarzania;
  • Zmniejszenie liczby błędów przy wprowadzaniu danych przez pracowników;
  • Zwiększona wydajność dzięki zautomatyzowanej obsłudze;
  • Bieżąca dostępność w systemie SAP danych pobranych z zamówień;
  • Bieżąca archiwizacja.

TOPCALL POLSKA Sp. z o.o. jest polskim oddziałem firmy TOPCALL International AG, światowego dostawcy technologii Information Capture and Communication. Rozwiązania TOPCALL umożliwiają przedsiębiorstwom automatyzację procesów biznesowych poprzez zarządzanie wymianą informacji między ludźmi, aplikacjami, i urządzeniami. Firma świadczy usługi w zakresie integracji wszystkich serwisów i platform komunikacyjnych (faks, CTI, IVR, SMS, MMS, EDI, poczta głosowa, poczta elektroniczna) z aplikacjami biznesowymi, systemami ERP, CRM oraz bazami danych, umożliwiając automatyczną archiwizację wszelkich dokumentów, zarówno papierowych jak i elektronicznych. TOPCALL International AG jest członkiem DICOM Group plc., notowanej na londyńskiej giełdzie jako DCM.L. Klientami TOPCALL w Polsce są na przykład: Alstom Power, BASF Polska, Credit Swisse Life & Pensions, Coca-Cola Beverages Polska, Hewlett-Packard, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins Dystrybucja, Raiffeisen Bank Polska, Thomson Multimedia, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.