BCC rozpoczyna wdrożenie systemu BCC ECM w firmie ADDIT. Zakres projektu obejmuje m.in. opracowanie rozwiązania zarządzającego procesem przygotowywania ofert dla klientów.
Podstawowym celem wdrożenia BCC ECM w tym obszarze jest usprawnienie i ułatwienie pracy z dokumentami powstającymi w różnych działach, w wielu wersjach, o różnym charakterze (kalkulacje, oferty, załączniki, protokoły, itp.), skupionych wokół obsługi spraw dotyczących konkretnych klientów, z jednoczesną optymalizacją zarządzania zadaniami w procesie. BCC ECM będzie docelowo wykorzystywany jako podstawowa platforma zarządzania dokumentami w wielu obszarach organizacji ADDIT, w ścisłej integracji z systemem SAP, i wspomagało procesy workflow, które są oparte o dokumenty. O wyborze firmy BCC zdecydowała elastyczność platformy BCC ECM, funkcjonalności dostępne w standardzie, szerokie możliwości konfiguracji, atrakcyjny model licencjonowania oraz bezpośredni dostęp do kompetencji ECM i SAP od jednego dostawcy.
Addit jest producentem kontraktowym, dostawcą procesów i systemów części z blach oraz produktów, modułów, systemów, aparatury i maszyn. Posiada 19 lat doświadczenia w prowadzeniu dostaw na niezmiennie wysokim poziomie.
Szerokiej grupie producentów aparatury, urządzeń i maszyn, Addit oferuje produkcję na umowę oraz świadczenie usług. Kluczowe kompetencje firmy Addit to produkcja wyrobów z blach, montaż oraz usługi, począwszy od opracowania projektu aż do usług logistycznych.
BCC ECM to unikalna propozycja BCC dla wszystkich firm korzystających z systemu SAP, które chcą usprawnić zarządzanie procesami o charakterze document centric. Unikalna architektura systemu, zaawansowane rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa i bezproblemowa integracja z systemami SAP to najważniejsze elementy przewagi konkurencyjnej BCC ECM. Oprócz tradycyjnego modelu licencyjnego, BCC ECM dostępny jest również w modelu SaaS w formie elastycznej usługi biznesowej dopasowanej do potrzeb każdej organizacji.