Pozyskanie 10 nowych klientów i rozszerzenie zakresu współpracy z kolejnymi firmami to efekty rocznej działalności Działu Usług Outsourcingowych BCC.
Centrum serwisowe BCC, od stycznia br. wyodrębnione jako osobny dział, świadczy pełen zakres usług outsourcingowych SAP: od zdalnego wsparcia administracji systemem, przez outsourcing administracji, serwis aplikacyjny, serwis producenta (maintenance), aż po pełen outsourcing rozwiązań SAP.
W 2005 roku 10 nowych klientów zdecydowało się na zawarcie stałych umów outsourcingowych z BCC. 3 klientów znacznie rozszerzyło zakres obowiązującego wcześniej kontraktu. Nowe umowy obejmują m.in.: serwis aplikacyjny dla jednej z największych instalacji mySAP HR w Polsce oraz zdalną administrację i monitoring środowiska integracyjnego SAP Exchange Infrastructure (SAP XI – komponent SAP NetWeaver) dla klienta z branży konsumpcyjnej.
Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC, komentuje: "W ciągu roku ilość pracowników naszego działu zwiększyła się niemal dwukrotnie, przede wszystkim w zespole serwisu aplikacyjnego. Efektem większego potencjału jest rosnąca liczba klientów i kontrakty obejmujące nowe obszary."
Dzięki nowym kontraktom przychody z usług outsourcingowych firmy w roku 2005 zwiększą się o 36% w porównaniu do 2004 r. Obecnie Dział Usług Outsourcingowych BCC obsługuje 20 klientów.