Udany start jednego z największych w Polsce systemów SAP CRM | All for One Poland

Udany start jednego z największych w Polsce systemów SAP CRM

Sukcesem zakończył się zrealizowany przez BCC pierwszy etap wdrożenia systemu SAP CRM w Wolters Kluwer Polska, wiodącej firmie na polskim rynku informacji prawnej.

Od 15 października 2008 r. ponad 200 pracowników Wolters Kluwer Polska (WKP) korzysta z nowego narzędzia wspomagającego zarządzanie relacjami z ponad 200 000 klientów wydawnictwa. Prowadzone przez BCC wdrożenie to jeden z największych projektów tego typu w Polsce. Projekt został podzielony na dwa etapy. W zakresie zakończonej już pierwszej części wdrożenia, która trwała niemal rok, znalazły się funkcjonalności obejmujące zarządzanie klientami i kontaktami, obsługę procesów sprzedażowych oraz wdrożenie hurtowni danych.

O skali przedsięwzięcia świadczy m. in. migracja ponad 4 milionów rekordów z systemów spadkowych, przeprowadzona przez konsultantów BCC. SAP CRM został zintegrowany z użytkowanym w WKP systemem SAP ERP, a także z aplikacją archiwizującą dokumenty papierowe, w tym zamówienia klientów. Grupa blisko 20 zaawansowanych raportów, wykorzystujących hurtownię danych SAP BW, pozwala na analizę danych rejestrowanych w SAP CRM.

„Uruchomienie tak krytycznego z punktu widzenia obsługi klienta systemu przebiegło bez większych perturbacji, chociaż bywały momenty wymagające odważnych decyzji i szybkich działań.” – mówi Paweł Wójcik, Dyrektor ds. Logistyki i Produkcji oraz kierownik projektu SAP CRM ze strony WKP.

„Zamodelowana w SAP CRM kartoteka klienta stała się podstawowym narzędziem pracy osób zaangażowanych we współpracę z klientami. Dzięki niej nasi pracownicy mogą tworzyć zindywidualizowane oferty, które lepiej odpowiadają potrzebom naszych odbiorców, a wydawnictwu pozwalają generować większe przychody. Dzięki SAP CRM podnosimy więc jakość obsługi i usprawniamy procesy wewnętrzne, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu rentowności sprzedaży” –podsumowuje Grzegorz Olszewski, Dyrektor CRM i Analiz Rynkowych Wolters Kluwer Polska, będący Kierownikiem Zespołu Roboczego.

W zakres drugiego etapu projektu, który trwa, wchodzi obsługa procesów marketingowych oraz wprowadzenie CIC (Customer Interaction Center). Moduł marketingowy będzie wspomagał definiowanie grup docelowych, przygotowywanie i organizację kampanii marketingowych, a także kontrolę ich efektywności.

Projekt SAP CRM w WKP należy do największych przedsięwzięć SAP CRM w Polsce. Pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na dużą skalę, również wspierane przez firmę BCC, zostało przeprowadzone w Grupie Żywiec. BCC posiada tytuł Partnera Eksperta SAP w dziedzinie SAP CRM.

Wolters Kluwer Polska jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje. Więcej: www.wolterskluwer.pl

Wolters Kluwer jest globalną i wiodąca firmą wydawniczą i dostawcą usług informacyjnych. Zapewnia swoje usługi i produkty profesjonalistom w sektorach : zdrowia, podatków, księgowości, usług finansowych, firm, prawa oraz organów regulacyjnych.
Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2007) w wysokości 3,4 miliarda euro (4.8 miliarda dolarów), prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 544 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Amsterdamie, Holandia. Więcej informacji o pozycji rynkowej, klientach, markach i organizacji na stronie www.wolterskluwer.com

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.