Już piąty rok z rzędu TNS OBOP przeprowadził badania satysfakcji klientów Centrum Outsourcingowego BCC. Według wyników tegorocznej edycji badań, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT, administracji SAP i zdalnego wsparcia użytkowników SAP jest zadowolonych 96% Klientów.
BCC jest jedyną firmą na polskim rynku usług SAP, która corocznie – już od 2006 r. – zleca niezależnej instytucji badania satysfakcji klientów i upublicznia ich wyniki. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb Klientów.
W badaniu, przeprowadzonym od 7 do 25 VI br. metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interview), wzięło udział 50 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług.
96% respondentów pozytywnie oceniło współpracę z Centrum Outsourcingowym BCC. Wśród najczęściej mocnych stron BCC znalazły się m.in.: kompetencje i fachowość pracowników, koncentracja na potrzeby klienta oraz czas reakcji na zgłoszenia.
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. BCC świadczy usługi outsourcingowe od 1999 roku. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA.