Już szósty rok z rzędu TNS OBOP przeprowadził badania satysfakcji klientów Centrum Outsourcingowego BCC. Według wyników tegorocznej edycji, z usług BCC w zakresie outsourcingu IT, administracji systemami oraz zdalnego wsparcia użytkowników SAP jest zadowolonych 98% klientów.
BCC corocznie od 2006 r. zleca niezależnej instytucji badania satysfakcji klientów i upublicznia ich wyniki. Celem badań jest umożliwienie stałego podnoszenia jakości usług BCC, dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb klientów.
W badaniu, przeprowadzonym od 8 do 29 VI br. metodami CATI (Computer Assisted Telephone Interview) i e-ankiet, wzięło udział niemal 50 osób odpowiedzialnych za utrzymanie systemów i zarządzanie działami IT. Respondenci oceniali całość współpracy z Centrum Outsourcingowym BCC oraz jakość poszczególnych usług (outsourcing IT, administracja SAP i innych systemów IT, zdalne wsparcie użytkowników SAP – serwis aplikacyjny SAP).
98% respondentów pozytywnie oceniło współpracę z Centrum Outsourcingowym BCC. Wśród najczęściej wymienianych mocnych stron BCC znalazły się m.in.: czas reakcji na zgłoszenia, kompetencje i fachowość pracowników, a także koncentracja na potrzebach klienta. Respondenci najwyżej ocenili zaangażowanie konsultantów w rozwiązywanie problemów (96% ocen pozytywnych) oraz ich skuteczność (92% ocen pozytywnych).
Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska IT: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny – wsparcie użytkowników SAP. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA, dotyczących różnych systemów IT, w tym SAP. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z normą ISO 27001.