Wiodąca na polskim rynku firma badawcza TNS OBOP po raz kolejny przeprowadziła badanie satysfakcji klientów korzystających z usług outsourcingowych i serwisowych BCC.
Celem przeprowadzonego między 8 a 28 maja 2007 r. badania było określenie poziomu satysfakcji klientów BCC, a przez to lepsze zrozumienie ich potrzeb i identyfikacja obszarów, w których BCC może polepszyć jakość świadczonych usług.
Pracownicy TNS OBOP korzystając z metody CATI (Computer Assisted Telephone Interwiev) przeprowadzili wywiady z klientami BCC, którzy oceniali całość współpracy oraz jakość poszczególnych usług (hostingu, administracji i serwisu aplikacyjnego SAP). Oceniano również jakość obsługi konsultantów BCC, a także zakres umowy serwisowej.
Respondentami były osoby odpowiedzialne za utrzymanie systemów, zarządzanie działami IT oraz współpracę z BCC. W badaniu wzięli udział przedstawiciele niemal wszystkich firm, korzystających z usług outsourcingowych i serwisowych BCC.
Prawie wszyscy respondenci (95%) pozytywnie ocenili współpracę z BCC. Jako mocne strony firmy wymieniano, m.in. szeroki zakres usług serwisowych, duże zaangażowanie w rozwiązywanie problemów oraz szybki czas reakcji na zgłoszenie. Konsultantów chwalono za: zaangażowanie, skrupulatność, cierpliwość, chęć niesienia pomocy oraz duże doświadczenie.
To już drugie, przeprowadzone przez TNS OBOP badanie satysfakcji klientów BCC. Pierwsze zostało przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia 2006 r. i było jedynym upublicznionym badaniem satysfakcji klientów, przeprowadzonym przez niezależną instytucję badawczą dla firmy z polskiego rynku usług outsourcingowych SAP.
"Od czasu zeszłorocznego badania nastąpiło u nas wiele ważnych zmian. Uruchomiliśmy własne centrum przetwarzania danych, wdrożyliśmy System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji i certyfikowaliśmy go zgodnie z normą ISO 27001. Znacznie też zwiększyliśmy liczebność zespołów konsultantów. Tak wysokie oceny wskazują, że klienci doceniają obrany przez nas kierunek zmian i rozwoju. Wyniki najnowszego badania również stanowią dla nas zobowiązanie do dalszego doskonalenia we wskazanych przez Klientów obszarach" – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych BCC.