Funkcjonujący w BCC od 1998 roku System Zapewnienia Jakości został certyfikowany wg nowej procesowej normy ISO 9001:2000. Audit sprawdzający został przeprowadzony przez DQS, jedną z najbardziej renomowanych jednostek certyfikujących na świecie.
System Zapewnienia Jakości BCC reguluje m.in. sposób obsługi klientów od przygotowania oferty poprzez realizację usług i dostawę produktów aż do serwisu. W ramach uregulowań Systemu Zapewnienia Jakości istnieją również procedury związane z realizacją wdrożeń systemu SAP R/3, jako głównym przedmiotem działalności firmy. Zawarte w uregulowaniach jakościowych procedury postępowania zapewniają powtarzalność i właściwe planowanie, realizowanie i kontrolę przebiegu procesu wdrażania systemu SAP R/3 w ramach opracowanych metodyk wdrożeniowych. Certyfikowany System Zapewnienia Jakości stanowi dla Klientów BCC gwarancję realizacji przedsięwzięcia w uzgodnionym czasie, budżecie i zakresie.
BCC otrzymało certyfikat ISO 9001 w zakresie usług konsultingowych i wdrożeniowych w czerwcu 1998 roku, jako pierwsza firma konsultingowa w Polsce. We wrześniu br. instytucja certyfikująca DQS (Deutsche Gesellschaft zur Zertifizierung von Managementsystemen GmbH) przeprowadziła audit Systemu Zapewnienia Jakości BCC pod kątem zgodności z nową normą ISO 9001:2000. Norma 9001:2000 kładzie nacisk na efektywne zarządzanie procesami biznesowymi firmy.
O rezultatach auditu mówi Jacek Jan Pietrzak, auditor DQS: "Audit wykazał zgodność analizowanych procesów biznesowych BCC z wymaganiami nowej, procesowej normy ISO 9001:2000. Szczególnie wnikliwie badaliśmy sposób prowadzenia przedsięwzięć wdrożeniowych SAP R/3. Wykazana w audicie zgodność Systemu Zapewnienia Jakości BCC, regulującego także metodykę wdrożeniową SAP R/3, z nową normą, to rodzaj gwarancji, że BCC świadczy usługi wdrożeniowe na niezmiennym i wysokim poziomie."