Lider na polskim rynku usług SAP zakończył kryzysowy rok 2020 z rekordowym w 25-letniej historii poziomem przychodów.
Wyniki zostały podsumowane na spotkaniu pracowników firmy 12 marca br. „Jubileuszowy, 25 rok działalności naszej firmy był równocześnie najtrudniejszym rokiem, z uwagi na bezprecedensowy kryzys związany z COVID. Funkcjonowanie i świadczenie usług niemal w 100% w trybie zdalnym okazało się relatywnie łatwym zadaniem. Dużo większym wyzwaniem było odłożenie w czasie przez naszych klientów wielu wcześniej planowanych projektów. Z tej próby wyszliśmy zwycięsko. Dziękuję wszystkim pracownikom za intensywną pracę w kryzysowych warunkach, oraz naszym klientom – za okazane nam zaufanie i kontynuację współpracy. 2020 rok zakończyliśmy rekordowymi przychodami, dodatnim wynikiem finansowym – i do tego, w zespole większym niż na koniec 2019 roku” – powiedział Bartłomiej Buszczak, Prezes Zarządu SNP Poland.
Przychody SNP Poland przekroczyły 131 mln zł, w porównaniu do 110 mln za 2019 rok. Aż o jedną trzecią wzrosły przychody spółki z usług stałych. „W 2020 roku nasi klienci znacząco rozszerzyli współpracę z nami w zakresie usług zarządzanych dla systemów SAP. Dotyczy to zarówno usług prywatnej chmury SNP Managed Cloud, jak i wsparcia użytkowników SAP, czyli serwisu aplikacyjnego” – skomentował Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. Usług IT SNP Poland.
Na rekordowe rezultaty złożyły się również przychody z wdrożeń i rozwoju SAP, w tym systemu ERP S/4HANA i rozwiązań chmurowych HR SuccessFactors, a także ze sprzedaży własnych rozwiązań SNP – w tym systemu SNP ECM, portalu samoobsługi pracowniczej BeeOffice oraz platformy zarządzania czasem pracy SNP E-Time.
„W realizowanych przez nas pracach widać również wyraźny wzrost zadań związanych z cyfryzacją i automatyzacją procesów u klientów, także z wykorzystaniem mechanizmów Robotic Process Automation i Machine Learning. Innowacyjnym przedsięwzięciem jest rozwój platformy CrystalBridge do automatyzacji transformacji środowisk SAP, który wspieramy na zlecenie SNP SE. W ten projekt stale zaangażowanych jest ponad 20 naszych programistów” – skomentował Michał Kunze, Dyrektor ds. Konsultingu, Serwisu Aplikacyjnego i Rozwoju Oprogramowania SNP Poland.
Obecnie firma zatrudnia niemal 450 osób, w tym konsultantów, kierowników projektów, administratorów a także rosnącą grupę programistów.