SAP Solution Manager: Wykorzystaj 100% tego, co już masz! | All for One Poland

SAP Solution Manager: Wykorzystaj 100% tego, co już masz!

SAP SE nie ustaje w rozwijaniu swojego narzędzia do zarządzania systemami SAP . Niedawno (grudzień 2015) udostępnił aktualną wersję SAP Solution Manager 7.1 na platformie SAP HANA, a już pracuje nad najnowszą wersją 7.2, która jest dostępna produkcyjna dla wybranej grupy klientów (Faza Ramp-Up). Oddanie pełnej dostępności wersji 7.2 planowane jest na drugą połowę 2016 roku.

SAP Solution Manager, to narzędzie z którego bardziej lub mniej świadomie korzystają prawie wszyscy klienci SAP. Jest on wymagany do obsługi kontraktu serwisowego SAP Maintenance oraz może wspierać administratorów środowiska SAP w codziennej opiece nad systemami. Jego zastosowania są jednak dużo szersze, a bardzo często dostępne dla każdego w systemie funkcje nie są wykorzystywane.

Z prostego rozwiązania dla administratorów, które pomaga w generowaniu raportów o stanie systemu (SAP Early Watch Alert), SAP Solution Manager stał się narzędziem w którym można obsłużyć cały cykl życia oprogramowania SAP. To już nie tylko narzędzie dla administratorów, którzy monitorują stan systemów na poziomie technicznym, ale rozwiązanie w którym można zarówno śledzić procesy biznesowe, zarządzać zmianą, monitorować wpływ zmian w kodzie własnych programów na procesy aktualizacji, przeprowadzać testy funkcjonalne, jak i zarządzać dokumentacją wdrożenia czy innych projektów.

SAP Solution Manager pozwala na zarządzanie i monitorowanie szeregu działań związanych z utrzymaniem i rozwojem systemów SAP, na ogólnym poziomie są to:

  • określanie wymagań i projektowanie procesów – utrzymywanie centralnego repozytorium dokumentów (SAP SolDoc, Solution Documentation Assistant) dotyczących zarówno systemów SAP jak i innych wraz z jej tworzeniem dla już istniejących procesów (Reverse Business Process Documentation). Definiowanie projektu w podziale na fazy i zarządzanie nim. Tworzenie wzorców projektów które mogą być wykorzystywane w kolejnych projektach (Template Management)
  • wsparcie podczas wdrożenia – zarządzanie testami ręcznymi i automatycznymi (Test Management), zarządzanie zmianą (wnioski o zmianę, śledzenie transportów w SAP, raporty statusów, obsługa zgłoszeń zgodna z wytycznymi ITIL – IT Service Management)
  • asysta w codziennym utrzymaniu systemów – szereg analiz pozwalających ocenić bieżący stan środowiska oraz zapobiec ewentualnym problemom które mogą się pojawić wraz z całościowym badaniem wydajności (End to End Workload Analysis), w tym Exception Analysis, Trace Analysis, Change Analysis, Configuration Validation, Host, Database  i System Analysis. Prócz oceny stanu technicznego również analiza problemów w procesach biznesowych (Business Process Operations)
  • optymalizacja działającego środowiska SAP – wsparcie w procesach aktualizacji oraz upgrade’ów (Upgrade Management) oraz śledzenie zmian w systemach SAP związanych z wprowadzaniem własnego kodu (Custom Code Management)
  • centralne zarządzanie zadaniami – Job Management
  • monitorowanie przyrostu danych i potrzeb dotyczących archiwizacji danych w SAP (Data Volume Management)

Każdy z klientów SAP, ma prawo do wykorzystania pełnego zestawu funkcji SAP Solution Manager do zarządzania swoim środowiskiem SAP. Warto wykorzystać potencjał tego narzędzia, nasi konsultanci z chęcią podzielą się wiedzą i dobrymi praktykami i wesprą Państwa w uruchomieniu poszczególnych funkcji. Zapraszamy do kontaktu!

 

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    1. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    2. Administratorem Danych Osobowych jest All for One Poland sp. z o.o. z siedzibą w Złotnikach, ul. Krzemowa 1 62-002 Suchy Las. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@all-for-one.com.
    3. Zgoda na przetwarzanie danych jest dobrowolna, ale niezbędna w celu kontaktu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
    4. Dane będą przetwarzane do realizacji określonych powyżej celów i do momentu wycofania niniejszej zgody, a dostęp do danych będą miały tylko wybrane osoby posiadające stosowne upoważnienie do ich przetwarzania.
    5. Każda osoba podając dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania i prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych.
    6. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7. Dane osobowe mogą być udostępniane innym jednostkom należącym do grupy kapitałowej, do której należy All for One Poland sp. z o.o. – również znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w celach marketingowych. All for One Poland zapewnia, że dane przekazywane tym podmiotom są właściwie zabezpieczone, a osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do uzyskania kopii udostępnionych danych oraz informacji o miejscu udostępnienia danych.

    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.