Przychody BCC w 2012 wyniosły 81,8 mln zł. Do niemal 20-procentowego wzrostu przyczyniły się wyniki firmy zarówno w sprzedaży usług konsultingowych SAP w Polsce i za granicą, jak i przychody z usług outsourcingowych.
Przychody netto BCC wzrosły z 68,8 mln zł do 81,8 mln zł, co oznacza 19% wzrostu. Jest to najwyższa wartość przychodów w 18-letniej historii firmy.
Podobnie jak w latach ubiegłych, 40% przychodów BCC w 2012 roku osiągnęło ze sprzedaży usług SAP za granicą. Ten wynik czyni z BCC jednym z największych eksporterów usług IT w Polsce.
Aż 23% wzrost zanotowany został przez Centrum Outsourcingowe BCC, oferujące m.in. outsourcing IT, administrację systemami, a także serwis aplikacyjny SAP.
„Na nasz wynik miał wpływ wzrost w trzech głównych obszarach biznesowych BCC: konsultingu SAP w Polsce, eksportu usług SAP, oraz w usługach outsourcingowych. Optymistyczny jest fakt, iż mimo kryzysu nasi klienci w Polsce nie przestają inwestować w narzędzia IT wspomagające zarządzanie. Z kolei wzrost wartości sprzedaży z eksportu udowadnia, że nasze usługi SAP są dla międzynarodowych korporacji atrakcyjną alternatywą” – mówi Bartłomiej Buszczak, Prezes Zarządu BCC.
Plany na 2013 rok zakładają utrzymanie pozycji firmy na rynku usług SAP, oraz znacznie zwiększenie potencjału spółki w outsourcingu IT, dzięki zakończeniu inwestycji w drugie data center. Ponadto, BCC rozbudowuje ofertę rozwiązań autorskich, w tym BeeOffice – rozwiązania wspomagającego zarządzanie biurem i zespołem, dostępnego w chmurze. Za rozwój i sprzedaż BeeOffice odpowiada nowoutworzona spółka z Grupy BCC – BeeCluster.