Polska Telefonia Cyfrowa: dostęp do pasków płacowych w SAP Enterprise Portal dla wszystkich pracowników | All for One Poland

Polska Telefonia Cyfrowa: dostęp do pasków płacowych w SAP Enterprise Portal dla wszystkich pracowników

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci telefonii komórkowych Era i Heyah, ogranicza obieg dokumentów papierowych. Pracownicy otrzymali dostęp do danych o swoim wynagrodzeniu w firmowym portalu.

Od października br. wszyscy pracownicy PTC mogą, zamiast paska płacowego w tradycyjnej formie papierowego wydruku, sprawdzić dane o swoim wynagrodzeniu w portalu korporacyjnym, zbudowanym na bazie SAP Enterprise Portal (SAP EP). Dane są generowane bezpośrednio z systemu kadrowo-płacowego mySAP HR.

Udostępnienie danych płacowych wiązało się z kolejną rozbudową funkcjonalności użytkowanych przez PTC rozwiązań informatycznych, w tym mySAP HR i SAP EP oraz z koniecznością wykonania dodatkowych prac programistycznych. Prace wdrożeniowe w tym zakresie trwały od początku maja i zostały zrealizowane przez Departament Rozwoju Systemów PTC wraz z BCC, działających w ścisłej współpracy z Departamentem Polityki Personalnej.

Efektem jest unikalne rozwiązanie rozszerzające standardowe możliwości technologii SAP. Komponent SAP Web Application Server w wersji 6.20 pozwala na generowanie stron w formacie HTML bezpośrednio z SAP i udostępnianie ich w firmowym portalu. W ramach projektu opracowane zostały funkcje odpowiadające na podwyższone wymagania PTC odnośnie bezpiecznego dostępu do informacji o wynagrodzeniach. Aplikacja pasków płacowych została zintegrowana z bazą danych LDAP, przechowującą aktualne informacje o użytkownikach systemu. Pozwala to wykluczyć dostęp nieuprawnionych osób do danych płacowych, zapewniając pełne bezpieczeństwo obiegu informacji.

Piotr Jeleniewski, kierujący projektem ze strony PTC, ocenia: "Zrealizowane z BCC przedsięwzięcie pozwala wyeliminować koszty związane z drukowaniem i dystrybucją pasków papierowych. Zaoszczędzimy więc na kosztach materiałów i wysyłki. Obieg informacji staje się też bardziej niezawodny i szybszy, co wpływa na zadowolenie pracowników. Oceniamy, że nakłady na prace wdrożeniowe zwrócą się już po 5-6 miesiącach."

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.