Pierwsze wdrożenie OKG – Obsługi Kasy Gotówkowej dla SAP R/3 | All for One Poland

Pierwsze wdrożenie OKG – Obsługi Kasy Gotówkowej dla SAP R/3

Business Consulting Center (BCC), stworzyła moduł OKG – Obsługa Kasy Gotówkowej, integrujący czynności kasjera z systemem SAP R/3. Funkcjonalność OKG została już wdrożona w Zakładach Chemicznych Zachem w Bydgoszczy.

Dzięki OKG kasjer staje się użytkownikiem SAP R/3 – wszystkie dane kasowe są dostępne w systemie (a dane systemu – w OKG). Dane dokumentów raportu kasowego są po jego zamknięciu gotowe do przeglądu i automatycznego księgowania. Praca kasjera może być kontrolowana w systemie SAP R/3 na bieżąco. Oznacza to ułatwienie pracy księgowego – poprzez uniknięcie dwukrotnego wprowadzania danych do SAP R/3 (najpierw przez kasjera, potem przez księgowego).

OKG to również wsparcie dla kasjera, który otrzymuje narzędzia wspomagające go w pracy – rejestr zaliczek, zestawienie nominałów, czeków, depozytów i in

Przygotowany przez BCC moduł OKG stanowi poszerzenie standardowej funkcjonalności SAP R/3, jako tzw. complementary software, w pełni zintegrowane z systemem. Integracja OKG z SAP R/3 umożliwia wykorzystanie mechanizmów już funkcjonujących w systemie, takich jak system uprawnień użytkowników. Rozwiązanie jest gotowe do wdrożenia w każdym przedsiębiorstwie użytkującym SAP R/3. Działa zarówno z wersją 3.0, jak i 4.5 systemu.

Nasza oferta

Nasze referencje

Poradniki

Aktualności

Napisz do nas Zadzwoń Wyślij email






    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.


    61 827 70 00

    Biuro jest czynne
    od poniedziałku do piątku
    w godz. 8:00 – 16:00 (CET)

    Kontakt ogólny do firmy
    office.pl@all-for-one.com

    Pytania o produkty i usługi
    info.pl@all-for-one.com

    Pytania na temat pracy i staży
    kariera@all-for-one.com

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.